کد خبر 1229505
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۰

به گزارش مشرق کانال تلگرامی نورنیوز کلیپی از کارزار دختران اروپایی علیه فرهنگ تجاوز جنسی منتشر کرد.

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    9 41
    در حالیکه به سادگی میشه از حقوق زنان در محیط کنترل شده ای مثل محل کار با وضع قوانین مناسب جلوگیری و این افتضاح ۶۰ تا ۷۰ درصدی رو کنترل کرد سیاستهای کلان مدیریتی لیبرال سرمایه داری هرگز چنین کاری رو نکرده و نمیکنه . فقط مانده که خود زنان از خودشان دفاع کنند نه دولتها و نه جریانهای فمنیستی لیبرال سرمایه داری
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    15 26
    مگر چشم و دلشان سیر نبود؟ پس اینهمه تجاوز برای چه بود؟
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    3 0
    اینجا اگر تجاوز به زور صورت بگیرد حکمش اعدام است. بیان از اسلام و قوانین آن یاد بگیرند. در ضمن مگر این ها چشم و دلشان سیر نبود!!!
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    11 1
    جایگزین کردن سبک زندگی غربی یکی از تلاشهای واقعا جانفرسای جریان اصلاحات بوده و هست.
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    11 0
    مشرق جان چرا اینقدر با اعصاب زیباکلام بازی می کنی ؟ خدا رو خوش نمیاد
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    3 1
    اشتباهه که مسلمان در مورد تجاوز به زن بودا و مسیحی و بی دین و یهود نظر بدهد. در این ملل عمده دختران نوجوان دوست پسر دارند و خدا میداند چه روابط خاک تو سری کنترل نشده با هم دارند. هر کدام هم چندبار سقط جنین کرده اند. برخی هم ازدواج سفید کرده اند و اول زایمان میکنند بعد ازدواج میکنند. برخی هم بی ازدواج در یک خانه اند و روابط خاک بر سری دارند.
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    0 0
    سلام.یک سوال رو هر شخص پاسخ بده،مطمعا راهش رو درست میکنه! پول و مال و ثروت و دانش،رو میخوان باهش چه کار کنند؟! وقتی هدف ندارن! وقتی خدای رو پرستش نمی کنند و نماز نمی خوانن و انفاق نمی کنند و برای خدا کار نمی کنند و به جهان اخرت ایمان ندارند! (البته همه اینها در عمل به دستورات کتاب اسمانی نه به حرف ! چون در حرف که ظاهرا همه خدا پرستن!)در حالی که خدا در قران قسم خورد،که بشر دائم حالش در حال تغییر است!. که این نشان از این دارد،که هرکس به پناگاه جزء خدا پناه اورد. زندگی دنیا و اخرتش سیاهی در سیاهی خواهد شد. انوقت عده در این وضعیت بی بندباره حجاب و حیاء و .. رو انجام نمیدهند! انتظار دارند اتفاقی برایشان نیفته! وقتی شخص خدا و .. رو قبول نداره! معلومه که هر وقت بتونه و هر وقت شرایط محیاء باشه،بدترکارها جهان رو حتما انجام میده! اگر ارتش داشته باشه،جنگ جهانی 1 و 2 راه می اندازه! اگر نداشته باشه،اینطور در با تجاوز و الوده کردن خود و دیگران عقده و کینه ها شیطانی خود رو نشان میدهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس