جلیلی نمایه

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: رئیس‌جمهور وظایفی دارد و می‌تواند نقش آفرینی‌های داشته باشد و نوع مباحث در مناظرات به مردم درجهت انتخاب فرد مورد نظرشان کمک می‌کند.

به گزارش مشرق، سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری پس از پایان دومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران، گفت: مهم این است که مردم بتوانند از مناظرات برای یک انتخاب اصلح استفاده کنند و مناظرات برای این است که مردم می‌خواهند رئیس جمهور خود را انتخاب کنند.

وی بیان کرد: رئیس‌جمهور وظایفی دارد و می‌تواند نقش آفرینی های داشته باشد و نوع مباحث در مناظرات به مردم درجهت انتخاب فرد مورد نظرشان کمک می‌کند، اما اگر یکسری کلمات و جملات خوب گفته شود، کافی نیست و مهم این است مردم بدانند کسی که قرار است چهار سال آینده سکان قوه مجریه کشور را در دست گیرد، چه برنامه، رویکرد و اراده‌ای دارد و آیا رویکرد وی حداقلی است و یا رویکرد بزرگتری دارد؟ و لازم است بدانند که منطق او چیست؟

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ما فکر می‌کنیم که ۴ سال آینده کشور نباید فقط اداره شود، بلکه باید جهش پیدا کند و این مسئله الزاماتی دارد و رئیس جمهور باید این موضوع را دنبال کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس