کد خبر 12286
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۴

سند ادعاهاي رييس جمهور در همين تهران است! و بايد تاسف خورد که فردي در جايگاه رياست سازمان بازرسي کل کشور، به همين راحتي اعلام مي کند مستندي درباره سخنان رييس جمهور در رابطه با ادعاهاي مناظره تاريخي وجود ندارد.

اميرحسين ثابتي در جديدترين مطلب وبلاگ "دستنوشته هاي يک دانشجو" نوشت: مصطفي پورمحمدي رييس سازمان بازرسي کل کشور روز سه شنبه در جمع دانشجويان دانشگاه اميرکبير با اشاره به مناظره تاريخي ?? خرداد اعلام کرده است:
"مدرک و گزارش مستندي درباره صحبت هاي رييس جمهور در مناظره نداريم ... چه رئيس جمهور و چه هر کس ديگري که عليه شخص ديگري اين گونه موارد را بيان کند بايد مستندات خود را ارائه کند تا اگر جرمي واقع شده آن شخص مورد تعقيب قرار گيرد."
حميد رسايي پاسخ جالبي به اين ادعا داده است و گفته سند ادعاهاي احمدي نژاد در لندن است اما حقيقتا اينطور نيست چرا که سند ادعاهاي رييس جمهور در همين تهران است! و بايد تاسف خورد که فردي در جايگاه رياست سازمان بازرسي کل کشور، به همين راحتي اعلام مي کند مستندي درباره سخنان رييس جمهور در رابطه با ادعاهاي مناظره تاريخي وجود ندارد.
در اين زمينه نيازي نيست تا آقاي پورمحمدي اسناد سخنان رييس جمهور را از لندن جمع آوري کند، بلکه کافي است بار ديگر به مجموعه اسناد پرونده نفتي استات اويل که در زمستان ?? توسط اعضاي بسيج دانشجويي دانشگاه تهران به دادستاني تهران تحويل داده شد مراجعه کند تا دقيقا نقش مهدي هاشمي رفسنجاني در اين پرونده را متوجه شود.
و يا اگر اين کار سختي است، ايشان مي تواند براي يک بار هم که شده مشروح سخنان حمزه کزمي در شهريور ?? را مرور کند تا ببيند واقعا مهدي هاشمي در دوره حضورش در سازمان بهينه سازي مصرف سوخت پولشويي و سند سازي مي کرده است يا نه؟
اگر مهدي هاشمي مظلوم است که به ايران بازگردد و از خود دفاع کند، اگر هم متهم است يکبار براي هميشه عدالت براي خاندان هاشمي اجرا شود ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس