کد خبر 1228554
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
آغاز معامله واحدهای پالایشی یکم با نیم ساعت تاخیر

صندوق پالایش یکم، امروز را در محدوده قیمتی منفی به پایان رساند و در آخر معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با احتساب ۰.۶۶ درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل به ۷۳ هزار و ۹۱۰ ریال رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، صندوق پالایش یکم که چند روزی رنگ سبز به خود گرفته بود، امروز ۱۸ خرداد برخلاف رشد شاخص کل بورس شاهد افت در نماد پالایش بودیم. در انتهای بازار امروز صندوق پالایشی یکم منفی بسته شد و شپنا از پرتراکنش‌های بازار بود و باز هم نماد پالایش بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد. همچنین امروز در مجمع عمومی شبندر با افزایش ۳۶۸ درصدی نماد موافقت شد.

نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) کاهش ۰.۹۷ درصد، شبریز (پالایش نفت تبریز) ۰.۷۶ درصد کاهش و نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا (افت ۰.۴۴ درصدی را تجربه کردند و نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) امروز همانند روز گذشته ممنوع متوقف بود.

ارزش پالایشی یکم ۱۸ خرداد ۱۴۰۰

امروز سه شنبه ۱۸ خردادماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۰.۶۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۳۹۱ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۶۹۵ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۲.۷۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۲۳۳ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

خبر ذخیره‌سازی شده توسط احمد محمودی (44) در تاریخ ۰۰۰۳۱۸-۱۶:۳۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس