کد خبر 1228428
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰

آشنایی با دستگاه تیتانیوم لیزر و الکس دایود

درمان برداشت مو در مراکز زیبایی و مراقبت پوست، عملکرد جدیدی نبوده و در اوایل سال 2000 توسط گروه های پزشکان زیبایی در سراسر جهان رایج شده است. با عرضه دستگاه لیزر تیتانیوم با فناوری جدید و ارائه خدمات بیشتر به بازار تجهیزات زیبایی و مراقبت پوست، مشتریان برای برداشت موهای زائد تجربه ای با احساس درد کمتر و نتایج مطلوب تری دریافت کردند. این دستگاه با روزنه 4 سانتیمتری سطح بیشتری را در معرض تابش پرتوهای لیزر قرار می دهد و درنتیجه عمل برداشت مو سریع تر انجام می شود. دستگاه لیزر تیتانیوم با استفاده از پرتوهای نور با طول موج های متفاوت برای انواع پوست ها مناسب است.

نحوه کار دستگاه لیزر تیتیانیوم

در مورد خرید دستگاه لیزر تیتانیوم میخواهیم صحبت کنیم ،  که این دستگاه با استفاده از تابش اشعه الکساندرایت به تدریج فولیکول های مو را در لایه زیرین پوست گرم می کند. طول موج های مورد استفاده در این دستگاه لیزر برای هدف قرار دادن طیف گسترده ای از رنگ موها و حتی انواع موهای روشن و همچنین برای انواع پوست، حتی پوست های رنگ تیره مناسب است. طول موج های مورد استفاده در دستگاه لیزر تیتانیوم نفوذپذیرترین طول موج ها بوده و برای موهای جاسازی شده ایده آل است و عمیق ترین قسمت های فولیکول را هدف قرار می دهد.

http://file.tesmino.ir/reportage/35484858/image_7aeea3d0254981feb0fbeb6b97dbba4b99fd1bb1.jpg

دستگاه لیزر تیتانیوم مجهز به فناوری این موشن (حرکت مداوم) و آیس پلاس (خنک کننده پوست) است. بنابراین، این دستگاه با خنک نگه داشتن پوست احساس درد را به حداقل می رساند و با حرکت مداوم باعث می شود ناحیه بسیار وسیع تری نسبت به قبل با سرعت و سهولت بیشتری درمان شود. عمل زیبایی و برداشت موهای زائد باید توسط کارکنان واجد صلاحیت و زیر نظر متخصصان انجام شود.

مزایای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

یکی از مهمترین مزایای خرید دستگاه تیتانیوم این است که این دستگاه از یک اپلیکاتور سه بعدی جدید و منحصر به فرد با اندازه 4 سانتیمتر برخوردار بوده و درنتیجه درمان سریعتر و تجربه بهتری به مشتری ارائه می دهد. این دستگاه مجهز به فناوری آیس پلاس است و با کنترل درجه حرارت، پوست را به طور مداوم خنک نگه می دارد. بنابراین با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم مشتریان می توانند از یک تجربه کاملاً بدون درد، خنک و راحت در طول جلسات برداشت موهای زائد برخوردار شوند.

اولین مدل دستگاه لیزر تیتانیوم شامل دو رابط می باشد. با خرید این دستگاه به پزشکان زیبایی پوست این امکان را می دهد که دو ایپلاتور مختلف را به طور همزمان به دستگاه متصل کنند و درنتیجه مشتریان بیشتری داشته باشند. همچنین این دستگاه نیاز به تنظیم مجدد ندارد، و با یک بار تنظیم آن می توان بسیاری از خدمات پوستی را ارائه داد. به همین دلیل خرید دستگاه لیزر تیتانیوم به به حداکثر رساندن سود در کسب و کار مراکز زیبایی پوست کمک می کند.

در هنگام خرید دستگاه لیزر تیتانیوم توجه به اینکه شرکت های توزیع کننده دوره آموزشی روش کار با دستگاه یا خدمات اضافه ارائه می دهند یا خیر، فاکتور مهمی در انتخاب خریداران خواهد بود. همچنین به دلیل بالا بودن قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم، بهتر است قبل از خرید آن در مورد مشخصات دستگاه به عنوان مثال کیفیت ساخت دستگاه، گارانتی دستگاه، نو بودن یا دسته دوم بودن دستگاه، قیمت و نحوه پرداخت آن، نحوه ارسال و هزینه آن دقت کافی را داشته باشید.

بنابراین شناسایی شرکت توزیع کننده و ارائه خدمات آن قبل از خرید دستگاه لیزر تیتانیوم بسیار مهم است. آنها می توانند قبل از انتخاب دستگاه مورد نظر چنین سوالاتی بپرسند: اینکه آنها شرکت خود را به عنوان شرکت طرف قرارداد با سایر نهادهای محلی ثبت کرده اند یا خیر؟ آیا این شرکت وبسایتی برای ارائه جزییات کامل در مورد دستگاه لیزر تیتانیوم دارد؟ چه مدت در خرید و فروش دستگاه لیزر تیتانیوم سابقه دارند؟ آیا این شرکت تنوع گسترده ای از دستگاه لیزر به بازار ارائه می دهد؟ پاسخ به این سوالات به خریداران کمک می کند که تشخیص دهند آیا این شرکت اصلی است یا خیر. 

فروش دستگاه لیزر الکس دایود

امروزه با افزایش تنوع دستگاه های لیزر، نیاز به تبلیغات و بازاریابی و جلب مشتری برای شرکت های توزیع کننده تجهیزات مراکز زیبایی و مراقبت پوست، بسیار مهم است. در حالی که خرید دستگاه لیزر الکس دایود یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر می باشد و عملکرد بسیار خوبی برای برداشت مو دارد؛ تا وقتی که مشتریان از خدمات این دستگاه برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد و عملکرد آن اطلاع کافی نداشته باشند، اقدام به خرید آن نمی کنند. بنابراین برای افزایش فروش دستگاه لیزر تیتانیوم، شرکت توزیع کننده این دستگاه باید از بروشور، پوستر و آگهی ها با متن های جذاب استفاده کنند و مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد دستگاه لیزر تیتانیوم را به صورت واضح در اختیار خریداران قرار دهند که بتوانند این دستگاه را به عنوان یک استاندارد طلایی در عمل زیبایی پوست انتخاب کنند.

http://file.tesmino.ir/reportage/35484858/image_fd9f7f58b63119b418719bfb6b851640e5a16ad3.jpg

نکته بسیار مهم در افزایش فروش دستگاه لیزر تیتانیوم این است که فروشندگان مشتریان هدف خود را انتخاب کنند و بسته به موقعیت مکانی و سطح خدمات مورد نیاز آنها، فروش محصولات خود را به مشتریان ارائه بدهند. همچنین لازم است توزیع کنندگان و فروشندگان دستگاه لیزر برای پیشبرد فروش دستگاه لیزر تیتانیوم از عوامل موثر در دوام کسب و کار خود مطلع باشند. به منظور افزایش فروش دستگاه لیزر تیتانیوم، شرکت های توزیع کننده باید به پرسنل بخش فروش خود آموزش های لازم را بدهند تا توانایی کامل در ارائه مشخصات و جزییات عملکرد دستگاه های لیزر تیتانیوم به مشتریان داشته باشند و بتوانند با ارائه مشاوره، مشتریان خود را در انتخاب آن راهنمایی کنند. همچنین این شرکت ها می توانند از طریق بازاریابی دیجیتال و طراحی وبسایت، اطلاعات مورد نیاز مشتریان را در اختیار آنها قرار دهند. 

جمع بندی

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از پیشرفته ترین دستگاههای لیزر می باشد. این دستگاه با استفاده فناوری های جدید همچون حرکت مداوم، خنک کننده پوست و روزنه 4 سانتیمتری سطح بزرگتری از پوست را در معرض تابش پرتو نور قرار می دهد و درمان برداشت موهای زائد را با سرعت بیشتر و بدون درد انجام می دهد. همچنین دستگاه لیزر تیتانیوم طول موج های مختلفی به کار می گیرد و برای انواع رنگ موها و انواع رنگ پوست ها مناسب است. اگرچه خرید دستگاه لیزر تیتانیوم مزایای زیادی برای خریداران دارد، خریداران باید قبل از خرید به مشخصات دستگاه توجه کنند. فروشندگان دستگاه لیزر نیز باید روش های موثر بازاریابی و تبلیغات را برای افزایش فروش دستگاه لیزر تیتانیوم به کار بگیرند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس