کد خبر 1228073
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۸
فائزه هاشمی

فائزه هاشمی می گوید : در مسافرت بودم و نتوانستم مناظره اول را ببینم، اما مناظره عادلانه نبود!

به گزارش مشرق؛ فائزه هاشمی معتقد است لاریجانی گزینه ای مناسب برای ریاست جمهوری بود و شورای نگهبان با ردصلاحیت او اشتباه کرد. از او درباره احتمال تغییر نگاه جبهه اصلاحات برای معرفی کاندیدا می گوید: نظر جبهه اصلاحات آیه قرآن نیست که تغییرناپذیر باشد اما احتمال این تغییر کم است.

 از نکات جالب توجه مصاحبه  فائزه هاشمی با خبرآنلاین آن است که او با وجود آنکه  مناظره ها را ندیده است؛ اما ادعا می کند مناظره عادلانه نبوده و ۵ نفر در مقابل دو نفر قرار گرفته اند.

دختر هاشمی در بخش دیگری از این گفتگو می گوید:در مناظرات قبلی، کاندیداها در دو دسته اصولگرا و اصلاح‌طلب قرار می گرفتند تنوعی هم وجود داشت و ممکن بود فردی جزو این دو جریان محسوب نشود و مستقل باشد. یکی از ویژگی های مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری که می‌تواند مخاطب جذب کند و انگیزه برای رأی دادن و رأی ندادن ایجاد کند، حرف هایی است که در این مناظرات مطرح می‌شود وقتی ما می بینیم بعد از تایید صلاحیت شورای نگهبان و حتی قبل از آن و بعد از آن برای کاندیداها خط و نشان می کشند مثلا اینکه کاندیداها از خطوط قرمز نباید رد شوند درباره سربازی نباید حرف بزنند و غیره. وقتی این همه خط و نشان کشیدند و این همه مانع درست کردند و کاندیداها را تهدید به برخورد و واکنش کردند.

فائزه هاشمی در بخش دیگری از این مصاحبه با تاکید مجدد بر ندیدن مناظره می گوید:چون من گوش ندادم نمی توانم اظهارنظر دقیقی داشته باشم باید فضای کلی را مورد بررسی قرار داد نمی توان با چند جمله از این و آن اظهارنظر کرد. امابه نظرم دستاوردی نداشته است چون مناظره برگزار می شود که شنوندگان و مخاطبانش بشنوند تا بتوانند به رأی دادن برسند. من چون این مناظره را گوش ندادم افراد دیگری را هم تا آخر شب پیدا نکردم که به طور کامل مناظره را شنیده باشد. این مسئله نشان می دهد که استقبال از مناظره صورت نگرفته و شرایط، شرایطی نیست که افراد دلشان بخواهد بنشینند و مناظره گوش دهند. من خودم را یک فرد سیاسی می دانم و باید بنشینم مناظره را گوش کنم اما آن اندازه انگیزه نداشتم که آن را بشنوم و بخواهم رأی بدهم. بنده به عنوان یک فرد سیاسی انگیزه کافی نداشتم که در خانه بمانم و مناظره گوش کنم. مناظره ها با توجه به این محدودیت ها و ردصلاحیت ها و شرایط موجود کشور بیشتر نمایشی است تا واقعی.

مهرعلیزاده به طمع پست و مقام نامزد شده است.

 هاشمی در بخش دیگری از این گفتگو می گوید:این طور که من در اخبار دیدم آقای مهرعلیزاده نامه‌ای به بهزاد نبوی یا به جبهه اصلاح‌طلبان ارسال نکرده است و به بیانی، اقدام او یک کارِ رسانه‌ای است. من فکر می‌کنم اگر مهرعلیزاده در این قضیه جدی بود یا فکر می‌کرد آنها می‌توانند در این قضیه جدی باشند و تغییر نظر دهند، بالاخره به آنجا می‌رفت و گفت و گو می‌کرد و برنامه ارائه می‌داد، نه اینکه یک نامه رسانه‌ای منتشر کند و بعد بگوید من به آقای بهزاد نبوی نامه نوشتم.

 به نظر می‌رسد آقای مهرعلیزاده بیشتر به دنبال این بوده که یک کار رسانه‌ای انجام دهد تا اینکه بخواهد یک کار جدی در این قضیه داشته باشد؛ چون آقای مهرعلیزاده، احتمال نمی‌دهد که اصلاح‌طلبان در این زمینه وارد حمایت از وی شوند.

بنابراین به نظر من همانطور که خانم منصوری و آقای محمود صادقی گفتند و یکی از روزنامه‌ها هم نوشت ایشان نامه‌ای به آقای بهزاد نبوی ارسال نکرده است، به نظر من این روش درست نبود و به گونه‌ای اقدامی غیرصادقانه بود یعنی ابتدا رسانه‌ای کرد و بعد، گفت من نامه را ارسال کردم در واقع ایشان مسیر خوبی را در این قضیه طی نکرده است.

به بیانی دیگر چون ایشان از ابتدا هم جزء آن ۱۱ الی ۱۲ نفری که اصلاح‌طلبان به آن رأی دادند و امیدوار بودند آنها در آینده می‌توانند کاندیدایشان باشند، نبود، این به این معنا است که هیچ کدام از احزاب اصلاح طلب که در جبهه اصلاح‌طلبان ایران، تصمیم‌گیر بودند مهرعلیزاده را به عنوان کاندیدایشان معرفی نکردند یا اگر هم معرفی کردند تعدادشان بسیار اندک بود و آقای مهرعلیزاده در آن حد قرار نگرفت که بتواند پتانسیل کاندیدا بودن جبهه اصلاحات را داشته باشد.

بنابراین به نظر من چون ایشان چنین احتمالی را نمی‌دهد از این طریق وارد شده و فقط خواسته که یک کار رسانه‌ای و خبرسازی کند، ضمن اینکه بعید می‌دانم کسی ارزیابی خوبی از آقای مهرعلیزاده به عنوان یک مدیر قوی داشته باشد؛ آقای مهرعلیزاده در جاهای مختلف بودند، ایشان در دوره آقای خاتمی در وزارت  ورزش بودند و رئیس منطقه آزاد کیش هم بودند حداقل در این دو بخش، عملکردی از ایشان باقی نمانده است که به عنوان یک مدیر قوی ایشان مورد ارزیابی قرار بگیرند، البته به نظر من ایشان کاندیدا می‌شود نه برای اینکه رئیس جمهور باشد، یعنی اکثر کاندیداها این گونه هستند یعنی کاندیدا می‌شوند تا بعدا بتوانند در دولت‌های بعدی مطرح باشند و پُستی به آنها داده شود. من فکر می کنم آقای مهرعلیزاده چنین هدفی دارد تا اینکه واقعا بخواهد رئیس جمهور باشد.

عضو شورای مرکزی کارگزاران ادامه داد:در مورد آقای همتی، ممکن است این احساس ایجاد شود که یک سری تحرکاتی در حال رخ دادن است؛ بخش‌هایی از کارگزاران، درباره این قضیه صحبت می‌کنند که از آقای همتی حمایت کنند ولی من فکر می‌کنم این مثل انتخابات مجلس سال ۹۸ شود که کارگزاران و چند حزب دیگر خارج از جبهه اصلاحات خودشان لیست دادند و وارد انتخابات شدند چون به نظر نمی‌رسد که جبهه اصلاحات نسبت به این قضیه یک گرایش مثبتی نشان داده باشد. اینکه جبهه اصلاح‌طلبان ایران نظرش را بشکند اشکالی ندارد و می‌تواند اتفاق بیفتد چون آیه قرآن نیست که نتوان آن را تغییر داد ولی آنچه از شواهد مشاهده می‌شود این است که جبهه اصلاحات قصد چنین کاری را ندارد.

مظلوم نمایی اصلاح طلبان معنا ندارد

مظلوم نمایی که معنا ندارد؛ آنها(اصلاح طلبان) یک کار اشتباهی کرده‌اند و بر فرض هم اگر مظلوم نمایی باشد خطا از خودشان بوده که چنین شرایطی را فراهم کرده اند که این مظلوم نمایی اتفاق بیفتد. من اعتقاد ندارم که اصلاح‌طلبان دارند مظلوم نمایی می‌کنند، آنها چندان هم اظهارنظر نکردند و فقط اعلام کردند ما کاندیدا نداریم، همین!

اتفاقا بعضی از اصلاح طلبان دارند مردم را به حضور در انتخابات تشویق می‌کنند که بیایند و به آقای همتی رای دهند و در انتخابات مشارکت داشته باشند. من مظلوم نمایی نمی‌بینم چون آنها بسیار ساده از این قضیه گذشتند. من باز هم تاکید می کنم که اگر هم مظلوم نمایی باشد این خطایی است که شورای نگهبان کرده و باید پاسخ آن را بگیرد.

دختر هاشمی ادامه داد:از لحاظ شخصیتی که حتما آقای همتی می‌تواند یک قطب جدی باشد، به هرحال ایشان اقتصاددان است و سالها در جاهای مختلف بوده و الان هم بیشترین مانوری که کاندیداها می دهند روی مسائل اقتصادی است؛ اما این را فراموش نکنید که اولا آقای همتی خودشان در سیستم بوده اند، حالا می‌خواهند در این دوره جدید چه کار کنند که فکر می‌کنند می‌توانند موفق باشند؟ دوم اینکه جمعیت، مردم و آن احزاب اصلاح‌طلبی که باید از آقای همتی حمایت کنند یا برایشان انگیزه ایجاد شود که رای دهند، هنوز شکل نگرفته است، چون به نظر نمی‌رسد آن پایگاه رای، پایگاه رای بزرگی شود، بنابراین من حداقل تا الان احتمال دو قطبی شدن یا احتمال قوی بودن پایگاه ایشان در مقابل آقای رئیسی را خیلی جدی نمی دانم.

همتی در مناظرات نباید کم بیاورد

فائزه هاشمی گفت: چون این طرف ۲ نفر هستند و آن طرف ۵ نفر هستند، بنابراین اگر به صورت تعدادی هم حساب کنید تعداد اصلاح‌طلبان به اصولگرایان ۲ به ۵ است. در مناظره ها حتما از نظر زمان و تعداد کم می‌آورد، اینکه ۵ نفر مقابل شما، نقد می کنند، سؤال می‌کنند یا شما را زیر سؤال می برند، بعد شما که می‌خواهید جواب دهید ۲ نفر این طرف هستید معلوم است که زمان کم می آورید یعنی تعادلی بین آنها وجود ندارد. طبیعتا جبهه آنها در این قضیه قوی تر است ولی به نظر من از آنجایی که جبهه اصولگرایان منطقی در حرفهایشان ندارند و بیشتر شعاری و پوپولیستی حرف می زنند. چون من دیده ام مثلا خبرنگار اصولگرایان از من سؤال می کند و خبرنگار اصلاح طلب هم سؤال می کند، من می بینم که اصولگرایان منطق چندان قوی ندارند بنابراین دست بسیار پُری برای مطرح کردن مسائل ندارند، یعنی اگر آقای همتی شجاعت داشته باشد می‌تواند بسیاری از مسائلی که مطرح می‌شود را به خود آنها برگرداند چون پایه مشکلات کشور اینها هستند؛ حالا اگر مثلا امثال من نسبت به اصلاح طلبان ایراد داریم، ایرادمان به اصولگرایان سر جای خود باقی است یعنی پایه اصلی آنها هستند ضمن اینکه ما هم کم کاری کرده‌ایم؛ بنابراین می توانند ورق را به نفع خود برگردانند ولی به این شرط که شهامت داشته باشند چون ممکن است مجبور شوند که بخواهند خیلی جاهای بالا بالا را زیر سؤال ببرند و نباید کم بیاورند ولی در مجموع چون ۲ به ۵ هستند طبیعی است که این جبهه ضعیف‌تر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 71
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 26
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    33 2
    من نمی دونم مگه ایشون کیه چه شخص مهمی هست که دائم نظراتش رو اعلام می کنید؟؟؟؟ قد پشه هم نظر این بشر ارزش نداره
    • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
      3 1
      راست میگه. اینو چقدر پوشش میدین. ای بابا . مشرق مابهت اعتماد داشتیم
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
      3 1
      ایشون ژن خوب !!!!!!!!و دختر دایی ژن خوب!!!!! دیگر همتی است. عشیره گرایی و همشیره گرایی سلطنت هاشمی
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    25 4
    اثر لقمه شبهه ناک رو میشه به وضوح در حرفها و سکنات ایشون دید
  • DE ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    19 1
    جایزه هاشمی:.. من چون این مناظره را گوش ندادم افراد دیگری را هم تا آخر شب پیدا نکردم که به طور کامل مناظره را شنیده باشد.و کلا اصلا مناظره میخوام چیکار ما از قبل گفتیم داریجانی واکسش زدیم پولیش کشیدیم برق انداختیم چو انداختیم اصولگراست تا قسمتی ابری همراه با رگبارهای اصلاح طلبی تا بتونیم رای اصولگراهارا قاپ بزنیم نشد خب حالا هم همتی هم علیزاده ادامه دولت اصلاحاتی روحانی هستند میخواد مناظره بکنند یا نه برای ما که از قبل نفرمون مشخصه فرقی با تفاوت نداره.من یک فرد سیا-۳۰ هستم انگیره هم ندارم چون دوره بخور بخور تموم شده اصلن برای چی بمونم ایران. رییسی رئیس جمهور بشه در هر حال دادگاه میاد سرغ خلافکارها بهتره درریم.
  • رشا FI ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    18 1
    خدایش این خانم هوادار قاتل شهید سردار دلها است؟اگر هوادار ترامپ است باید از کشور اخراجش کنید.اگر چنین حرفی زده دیگر شورش را در آورده بخاطر پدر مرحومش است که تا حالا دستگیر نشده! چرا دوستان سابق نظام اسلامی شدن دشمن؟ آخر چرا؟
  • IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    23 3
    کاش خفه شی
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
      5 16
      ایشالا نصیب خودت بشه
  • هاشمی IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    17 2
    فائزه دست از سر این ملت بردار لطفا
  • IR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    18 2
    باز هم یادش رفته قرصهاشو بخوره
  • حیدر صالح IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    16 0
    فائزه خانم شما می توانستید مناظره را از تلیوبیون دانلود کرده و ببینید و از مسافرت هم لذت ببرید نگو که امکانات ندارم که این دم خروس است. این من نبودم ببینم من نشنیدم از طیف شما ها زیاد شنیدیم چهل سال شما و بابا جان شما آدرس غلط به مردم دادید که آخریش همین دولت ناکارامد حسن روحانی بود
    • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
      2 1
      کپی باباشه. خدارحمت کنه هاشمی رو الان در اونجا چی میکشه. ؟؟!!
  • IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    22 2
    مریم رجوی دوم
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
      2 1
      بهترین توصیف
  • حامد IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    9 1
    خدا شفات نده
  • IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    16 0
    خدا پدر شورای نگهبان را بیامرزد که در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 تمام قد انقلابی عمل کرد
  • IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    2 0
    یه مثلی هست که مبگه ...پشه پرید مگس پرید نوبت به گاگلون رسید... راستی فائزه خانم سال گاو مبارکتون باشه
  • بی طرف IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    13 0
    آقای همتی شماودوستانتان 32سال تلاش کردید تابلکه آ مریکا به غلامی قبولتون کنه ولی نشد چنددرصد زنان ایران خودروی آ نچنانی دارند که بدون حجاب پشت رل بنشینند وبراشون پیامک بره واقعا همه مشکلات اقتصادی ومعیشت مردم حل شده که دغدغه شمااینه که روسری زنها برداشته بشه یاد4درصدیها بخیر
  • IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    13 2
    نفرت انگیز
  • IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    11 1
    هر جا اگر بنا بر توهین تحقیر تخریب و تهدید و... باشه یک اصلاح طلب کافیه.
  • IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    10 0
    ...نباید در مناظره ها کم بیارد حتی با توهین فحاشی ،وارونه نشان دادن واقعیتها ، نگذاشتن کار کنیم ،ادبیات چاله میدانی
  • IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    2 13
    فائزه هاشمی از هر هفت کانديد مرد تره
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
      2 1
      تا مرد چی باشه! نوکر ترامپ، مدافع شیطان، دشمن ولاایت، محرک توطئه علیه نطام اگه اینا مردیه؟ ما ترجیح میدیم نامرد باشیم
    • محمد IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
      2 0
      مریم رجوی دوم ، مشکلات ایران در حزب کار گذاران است ، اگر زن خوب هستند چرا ابن همه اختلاس می کنند ، از فکر خود استفاده ، در انگلیس به دروغ گو میگن،مگه ضعیفی که دروغ گفتی ؟
  • محمد SE ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    11 0
    حالا این فائزه هاشمی چه اهمیتی داره که نظرش اهمیت داشته باشه با این طور افرادی با بی اعتنایی باید برخورد نمود نه اینک حرف های مزخرف و بی سر و ته آنان را مدام در رسانه ها نشر داد.
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    10 0
    به کوری چشم توی بهایی دوست و خانواده و هم مسلکهات؛ پسر عمه ات دیگه باید خواب پست و مقام توی ایران رو ببینه!
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    8 2
    مشرق حرفای این شلوار گل گلی چه ارزشی داره که مصاحبه شو میذاری؟!
  • مجيد IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    13 0
    فائزه جان به جاي مهدي كه در زندان حضور دارند تشريف برده بوديد انگليس از اربابان تون راهكارهاي اغتشاش و آشوب را بياموزيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستيي ايزيلايف را هم بياريد تا سفير انگليس خودش را خيس نكنه
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    8 0
    وقتی فائزه میگه "اصولگرایان منطق چندان قوی ندارند" می فهمم که منطق یعنی بی چشم و رو بودن و شارلاتان بازی همتی و مهر علیزاده و شروع تخریب و توهین از اولین ثانیه ها و نداشتن منطق یعنی ارائه برنامه ای که براش چندین سال زحمت کشیدی مثل جلیلی و قاضی زاده و ...
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    8 1
    مسافرت؟ در ایام کرونا !تعهد اینها به مردم در همین حدهاست
  • سید IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    8 0
    جمل سوار دوران ما !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • MD ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    5 4
    سردبیر محترم! این عکس رو دیگه نذارید، به هر حال ما بچه مسلمونیم و نباید با عکسهای شخصی افراد مانور کنیم.
  • احسان معتمدی IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    3 0
    اقای لاریجانی اگر شورای نگهبان او را تایید صلاحیت نکرده به این مفهوم نیست که ایشان خدای ناکرده ضد اسلام یا ولایت فقیه یا مبانی نظام جمهوری اسلامی است بلکه ایشان بدلیل جسمی توان بدو بدو برای الان ریاست جمهوری ندارد چون بدلیل نابودی کشورمان توسط حسن روحانی نیاز به فردی است که مثل میگ میگ شب و روز از این منطقه به ان منطقه بدود و کشورمان را اباد کند که اقایان رییسی و جلیلی و هاشمی زاده و محسن رضایی این توان را دارند
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    6 1
    خانم فائزه. تعادل وعدالت محصول دوران امام بود نه وضعیت افسار گسیخته فعلی ومنافقان امروزی.چرا ریشه واساس مطلب راعنوان نمیکنی.
  • SAJAD IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    5 0
    جناب مشرق اگر امسال خبر گزاری شما به همچین آدم هایی بها ندهند و مطرحشان نکنند .اینها به خودی خود از صحنه سیاسی ایران حذف می شوند.
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    7 1
    غلط اضافه نموده
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    2 0
    هر شخصی که برای رضای خدا آمده و صداقت دارد از همه قوی تراست. چون خدا با او است. خانم هاشمی اگر آقای همتی بجای کدخدا از خدا کمک بخواهد خداهم کمکش خواهد کرد.
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    2 0
    لعنت بر ترامپ و هوادارانش . ترامپ داعش پرور . قاتل سلیمانی ها و سعید مجیدی ها و قاتلین حسن عبدالله زاده ها
  • رضا رئیسی دوست IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    2 0
    میگه ایشان در دوره آقای خاتمی در وزارت ورزش بودند!!!! کجای کاری خانم اون موقع سازمان تربیت بدنی داشتیم نه وزارت ورزش و جوانان. یعنی مهرعلیزاده حتی وزیر هم نبودند. کاشکی سهید محمد را بجای ایشون تایید می کردند تا اتک اصلاح طلبان را پتک میکردند
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    2 0
    مشرق جان وقت خودت رو صرف این ورشکسته ها نکن اصلا ایشون مگر کی هست که خبرهاش رو میزنید بی جهت گندش میکنید این هم عین یک شهروند دیگه ایرانی
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    31 4
    ایشون فکر کرده مناظره میدون کشتی هستش؟ جسارتا اونجا برای سرنوشت کشور طراحی شده. قراره ظاهر و باطن کاندیدا معلوم بشه. عجب نگاه بدون تعهدی دارن به انتخابات. فقط بریم ریاست جمهوری رو بگیریم که همه چی دست ما باشه!!!! مردم هم هیچی به هیچی.
    • GB ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
      3 0
      در.د بیکران بر هر دو بزرگوار.ترامپ و بانو هاشمی
  • علی.. IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    24 4
    چقدراین رسانه ها بدبخت هستند که ازیک روان پریش وازیک عجوزه که هر وقت یک جاست وبخاطر مطرح کردن ونشان دادن خودش دست به هرکاری میزندمیروندوگذارش تهیه می کنند مگر این عجوزه یاوراجیهاش برای کسی هم اهمیت داره اینها به به واسطه پدرشون که اوهم دراواخر بین مردم اجروقربی نداشت خودشان رابه مردم تحمیل کردند حالا شما پوشش ایشون رانگاه کنید این پوشش یک خانوم درست وحسابیه پس حرفاش اندازه... هم اهمیت نداره من فکرمیکنم این رسانه ها عمداازان مصاحبه میکنند که بی وجودیش راثابت کنند وهم مردم بهش ناسزا بگند ایشون برای پدرش خوب وارثی است
    • محمودی IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
      0 0
      سلام؛ حرف دلمو زدی کسانی که به سراغ چنین افرادی میرم مریض هستند. تا حالا از مصاحبه با این خانم محترم یک جمله حساب شده ٬ علمی و یا منطقی شنیده اید. چرا واقعا اینا را بزرگ می کنند ؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    27 2
    سم پاشی های همتی و مهرعلیزاده بر علیه آقای رییسی فقط به درد خوراک بی بی سی و من و تو و منافقین آلبانی و دیگر رسانه های ضد انقلاب خورده و بس . لابد هدفشون هم از اول همین بوده
    • ناشناس IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
      0 0
      افرادی که تأیید شورای نگهبان را دارند، صلاحیت انتخاب شدن را دارند، لجن مالی یکدیگر دور از اخلاق است و مسلما از رای هتاکان کاسته خواهد شد، لطفا برنامه های خودتان را برای اداره کشور ارائه دهید، کسانی که به دیگران حمله می‌کنند برنامه ای مدیریت کشور ندارند.
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    35 5
    فائزه خفه شو.ملت 28خرداد پوزه تو و رفقای وطن فروشت رو به خاک میمالن
    • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
      18 3
      ملت 28 خرداد پوزه خیلی ها را ...
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
      3 0
      ان شا الله
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
      3 34
      یعنی مردم 29 اردیبهشت 96 پوزه شما رو به خاک مالیدن؟ همین الان هم با وجود رد صلاحیت ها باز هم اگه مردم بیان رای بدن همتی رای میاره شایدم مهرعلیزاده.هر کروم رو که سید اصلاحات بزرگوار مناسبتر بدونن
  • محمدایوب IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    27 4
    ازان پدر و مادر فتنه گر جز این پس بیافتد باید شک کرد. خدا لعنت کند پایه گذار اشرافیت وتجمل گرایی که اصلاح طلبی هم نشئت گرفته ازان است حال که خداوند بنا را بر پیروزی حق گذاشته. وانها که با پیروزی ناحق خیال کردند به آرزویش رسید و راحت مرد. اما غافل ازانکه آرزو رابه گوربرد نیست ببیند مردم چقدر تف ولعنت نثارش میکنند.
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    4 24
    اگر تمامیت طلبان وجود داشتند و دختر هاشمی کاندید ریاست جمهوری میشد ، بهتون قول میدم ازهمه بیشتر رای میاورد.
  • ش. AE ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    29 1
    آره راست میگن آقای همتی کم نیاورید جیب اینها و آقازاده‌ها را پر کنید اینکه مملکت را ۸ سال به خاک سیاه نشانده اید کم نیاورید رو که نیست سنگ پای قزوین
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
      5 0
      چرا ۸ سال جناب؟!! بفرمایید ۴۰ سال، یعنی از اول انقلاب این جماعت نفوذی و خائن در راس بودند که مملکت به این روز افتاد
  • محمدایوب IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    22 1
    می گوید من مسافرت بودم مناظره راندیدم از کسی که در روزتاسوعای حسینی که حتی ارامنه. عزاداری سرور وسالار شهیدان رابه می کنند وبه سروسینه میزنند. با پدرش وفاطی وعفت مهدی . یاسر. وو به قایق سواری وشنا و... با پول مردم مشغول بودند آنوقت انتظار داری این آن نان راخورده بنشیند مناظره ببیند. آن نان را خورده ندیده نظر میدهد. ویا ازبهاییان تلفنی مشاوره میگیرد همنشین بهاییان بداند. همانطور که دوران بزن دررو برای. دشمنان خارجی تمام شده دروران. بخور ودر رو. وطلبکار شوهم برای مزدوران اجنبی. ودزدان قبیله های درهم تنیده ووارث بابا تمام شده.
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    0 0
    میخواستم رئیس جمهور بشم و چنان بلایی بر سر این جماعت دزد و چپاولگر و فاسد بیارم که هفت پشت خودشون رو به یاد بیارن‌.نظام بیش از حد با این جماعت مماشات کرده. دیگه بسه.
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    3 0
    خیلی پررو تشریف داری.
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    0 0
    نگران نباش این هم مثل رعیسش فول است کم که نه زیادهم میاره در حالی کهمدعی تنها اقتصاد دان جمع هست در پاسخ سوال اقتصادی بیاد تو از خانمها وچراحجاب وتذکر پاسخ میدهد نون تو اقتصاد مردم نیست تو گیر دادن به فرمان خداست گرمت نشه شلوار پوشیدی
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    8 1
    تو می تونی دم انتخابات هم با خبر جعلی رفع تحریمها سورپرایز میشوی فکر دولت باش زنگنه وزیر نفت نعمت زاده صنعت حجتی کشاورزی و....
  • یوسف IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    12 2
    سیاست اصلاح طلبان کپی سیاست امویان هست چرا که کمترین تعهدی نسبت به اخلاق شرافت ،۴۶۹۴صداقت و انصاف ندارد
  • ايراني IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    13 1
    مثلا نظر فائزه براي ملت خيلي مهمه اين همه حرفاي صدمن يه غازشو برامون رديف كردي؟ امثال اين خانم و حرفاش براي ما هچ ارزشي نداره و اصلا مهم نيست و ارزششو نداره كه وقت بذاريم براش
    • ش. AE ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
      0 0
      قربون دهنت باید حرفت رو قاب کرد
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    9 1
    گروهی ازدوستداران اسلام مثل سقیفه سازان بعد حادثه غدیر هستند. گروهی از دوستداران ایران مثل قاجار،پهلوی واشرافی گران وغربگدایان امروز هستند. در تعلق ظاهری انها به گروه ودین وکشورشان شکی نیست. اما یه وجه تشابه دارند اونم اینه که همیشه یکی باید یه تلنگر بهشون بزنه که دارن خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می کنند. ضربه ای که ایران واسلام از اینها در طول تاریخ خورده از دشمنان نخورده
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    4 0
    حرفهای این زن ارزش اعتنا نداره
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    0 6
    از همتی هم می ترسند . حقوق اساسی مردم و انسانیت در حق انتخاب پایمال شده است
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    4 0
    شما خانم. دختر مردیهستید که میخواست قانون اساسی را تغییر دهد. و ادامه دهد .... قدرت شیرین بود .. شما هم میخواستید لاریجانی را پس از ۱۲ سال که حتی یک اقدام برای فساد در ایران بر نداشت و طرحی و لایحه ای ....هیچ چیز. .. بعد. چقدر دیگه مملکت با یک عده خاص بگردد .. حالا نمیانیم شورا چرا ایشان را تایید نکرد ... ولی خدایی بس نبود ،، اینها. باید خودشان به میدان نمی امدند
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    2 0
    عکس معنادار ؛ با لباس های تاناکورایی در بیابان و با شاصی بلند کنار نقشه ای ناشیونال جیوگرافیک.....؟؟!!!!
  • س IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    0 0
    این خانم نه منتقد بلکه یک ضد وطن است و از آزادی بیان سو استفاده میکند البته خوبه که تفکرش رو برملا میکنه اما همش نقش دشمن را بازی میکنه .یکی نیست بگه تو کی هستی که نظر میدی.اصلا اونا که میان از او نظر میخان یا باهاش مصاحبه میکنند هم خائن به ملت هستند با ید همشون محاکمه شوند
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    6 0
    باز این ننه فتنه قد قد کرده قد قد قدا برو خونتون ترا جان پاپای عزیز
  • FR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    0 0
    چریک رسانه ای فائزه نیوز !
  • احمدخواجوند IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    عجب شلوار یه کجا خرید ماهم بیریم بخریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس