کد خبر 1228046
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
فضای مجازی نمایه

نماینده مردم تهران در مجلس اظهارات منتسب به وی درباره فضای مجازی و محدود سازی برخی پیام‌رسان‌های خارجی را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، رضا تقی پور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره حواشی اخیر اخبار منتسب به وی مبنی بر محدودسازی شبکه‌های اجتماعی به ویژه پیام رسان‌های خارجی و فیلترینگ، که در برخی رسانه‌ها منتشر شده است، اظهار داشت: بنده خبری که به نقل از من در حال حاضر در رسانه‌ها در حال انتشار است مبنی بر اینکه فیلترینگ می‌کنیم و شبکه‌های اجتماعی را می‌بندیم را رسما تکذیب می‌کنم.

وی افزود: بنده از سایت انتخاب و رسانه‌ای که این خبر کذب را منتشر کرده است، حتما شکایت خواهم کرد. برخی کانال‌ها هم که نکلیفشان مشخص است که مزدور دولت هستند و از دولت پول می‌گیرد و حتی بنده می‌دانم از دولت به چه مقداری پول می گیرند؛ این هم نمونه‌ای از کارهای آنها است لذا این محتوا صحت ندارد و ۱۰۰ درصد آن را تکذیب می‌کنم.

این نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: اینها این خبر را از خودشان درست کردند، این طرح هیچ ربطی به من ندارد.

وی عنوان کرد: اصلا عنوان طرح بنده اصلاً چیز دیگری است که در مجلس ارائه کرده‌ام و عنوان آن طرح یکپارچه سازی داده‌ها و اطلاعات ملی است که اصلاً ربطی به آن طرحی که در حال حاضر در رسانه‌ها در حال انتشار است ندارد؛ رسانه‌ها بروند ببیند طراح آن طرح کیست.

تقی پور ادامه داد: یکپارچه سازی داده‌ها و اطلاعات ملی هیچ ربطی به شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها ندارد در صورت تصویب نهایی طرح، اطلاعاتی که در حال حاضر در سامانه‌های مختلف جمع آوری می‌شود یکپارچه می‌شوند تا در جهت برنامه‌ریزی بهتر امور استفاده شود تا اینکه چند بار اطلاعات از مردم گرفته نشود، چنین طرحی اصلاً ربطی به موارد فیلترینگ و محدودسازی شبکه‌های اجتماعی ندارد!

وی همچنین درباره برخی اخبار پیرامون نقش وی در ستاد آیت الله رئیسی نیز گفت: داستان آن خبر اینگونه بود که اصلاً بنده نگفته بودم که با حکم آقای نیکزاد در ستادی منصوب شدم و دوستان خودشان زده بودند و چنین چیزی وجود ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلام IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    0 0
    طرحش که هست ولی منتسب به تو نیست.چه فرقی داره؟
  • Amir IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    0 0
    از سایت انتخاب شکایت میکنی ؟؟ خبر رو که اولین بار سایت تسنیم گذاشته بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس