عطریانفر نمایه

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت که رئیس نهاد اجماع ساز به دنبال فراهم کردن شرایط حمایت از یکی نامزدهای اصلاح طلب انتخابات است.

به گزارش مشرق، محمد عطریانفر، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو مرکزی حزب کارگزاران در گفت‌وگو با روزنامه شرق گفت: دوستان ما در مجمع روحانیون مبارز که همه آنها از عزیزان و بزرگان معنوی و سیاسی ما هستند و احترامشان برای‌مان واجب است، قدری عجولانه بیانیه دادند و نیاز نبود به این سرعت بگویند اصلاح‌طلبان نامزدی ندارند. به‌هرحال این دو نامزد اصلاح‌طلب هستند و روا نیست بگوییم اینها نمی‌توانند نامزد اصلاح‌طلبان باشند.

وی افزود: اکنون محور نهاد اجماع‌ساز جناب آقای بهزاد نبوی، پیر دیر و سیاست‌مرد کهنه‌کار و زجرکشیده انقلاب و اصلاحات است که بسیار تلاش می‌کند تا نظر همه اعضای نهاد برای حمایت از یکی از نامزدها را جلب کند و امیدواریم که هفته منتهی به انتخابات با توجه به نظرسنجی‌ها از دو نامزد اصلاح‌طلب دعوت شود و آن شخصیتی که شانس کمتری در انتخابات دارد، به نفع دیگری کنار برود و همه اصلاح‌طلبان هم از گزینه نهایی حمایت کنند.

عطریانفر نظر خود را درباره مناظره اول اینگونه اعلام کرد: آقای رضایی در این گفت‌وگو بسیار سطحی رفتار کرد، آقای زکانی نماد خشونت بود، آقای رئیسی از موضع بالا حرف می‌زد، آقای جلیلی سعی می‌کرد خود را حزب‌اللهی‌ترین نامزد معرفی کند، آقای قاضی‌زاده‌هاشمی منصف‌ترین نامزد در صحنه بود، آقای مهرعلیزاده خود را بااخلاق‌ترین و با تجربه‌تر از دیگران نشان داد و درنهایت آقای همتی هم موفق‌ترین نامزد و البته مظلوم‌ترین در مناظره بود. البته من پیش‌بینی می‌کنم رفتار نامزدها در دو مناظره آینده منطقی‌تر شود.

وی اصلاح‌طلبان را به حمایت از همتی و مهرعلیزاده دعوت کرد و ادامه داد: ما امروز نقد دندان‌گیری علیه نامزدهای اصلاحات نداریم و باید کاملا از آقایان همتی و مهرعلیزاده حمایت کنیم، زیرا آنها در برابر حملات دیگران از خود دفاع کردند و اگر حملات آقایان رضایی، زاکانی و تاحدی آقایان رئیسی و جلیلی نبود، آنها قصد مقابله نداشتند و به ارائه برنامه‌های خود می‌پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • سید IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    1 0
    دروغگوئی به این تابلوئی
  • علی IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    0 0
    بسم الله همین تعریف شما از نامزدها نشون دهنده تفکر اصلاحات هست حاضرید برای بدست آوردن قدرت هر دروغی رو بگید واقعا متاسفم که شماها مسئول این نظام مقدس بودید .
  • احمد IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    0 15
    زنده باد بهزاد نبوی عزیز. به امید حمایت اصلاح طلبان از همتی ...
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
      4 3
      از آلبانی هستین؟ دلخوش نباشید، اصلاح طلبها در آخرین انتخابات مجلس سر لیستشون حدود 4 درصد رای آورد.
  • مهران IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    12 1
    آره مهرعلیزاده خیلی با اخلاق بود!!!. همتی به جای دفاع از عملکرد همش گریه میکرد من تنهام. شما اصلاح طلب ها استاد دروغ و شعارید. عملکرد ۳۲ ساله شما انقلاب رو به اینجا رسونده
    • بنده خدا IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
      5 1
      مظلوم نمائی برای سوار شدن به کول مردم استراتژی اینهاست برای عدم پاسخگوئی گندی که به مملکت زدند....
  • یاور انقلاب IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    9 0
    اقای عطریانفر واقعا خجالت نمکشید که اینجور صحبت میکنید ، مارا بگو چطور حرفهای شما را در سال 88 باور داشتیم . به وجدان خود رجوع کنید و متن مناظره اول را یکبار با دقت گوش کنید ، ایا تهمت سواد 6 کلاسه به اقای رئیسی وی را بااخلاق ترین نامزد می نامید ؟ اگر به ایشان دسنرسی دارید بفرمایند رشته تحصیلی ایشان مهندسی اقتصاد است یا اقتصاد مهندسی ؟ مظلومیت اقای همتی را هم دیدیم نیامده از نامزد پوششی 5 نامزد برعلیه من سعی در عصبی کردن دیگران را داشتند . اقای عطریانفر در ائینه جهره خود را نگاه کنید ایا در شان شما است یکبار دیگر در تلویزیون بیائید و اظهار ندامت کنید ؟ خدا عاقبت همه مارا ختم به خیر کند .
  • یاسر IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    0 0
    قربان اخلاق مهرعلیزاده و مظلومیت همتی دنیا آینه درون توست: چون تو ذهنت آقای رییسی رو بالا میبینی و بهش باور داری؛ این حرف رو میزنی
  • عبدالله IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    0 0
    سلام کسی نیست که نداند تحریم غذا و داروی ملّت ایران، ظالمانه است و باید رفع شود امّا شما چطوری میخواهی تحریم را رفع کنی؟ و اینکار چند دورۀ ریاست‌جمهوری طول میکشد؟ اختیار کذائی که میخواهی: 8 ساله ریاست‌جمهوری را همین دولت هم حزبی‌ات دارد و تو نیز تا دیروز رئیس بانک مرکزی‌اش بودی آیا مشکل رفع تحریم ایران، رئیس‌جمهور شدن شخص همتی است؟! یا تحریمگر، چیزهایی میخواهد که فقط از عهدۀ همتی بر می‌آید؟! و چه ضمانتی هست 8 سال بعد باز مثل روحانی ادّعا نکنی: خواستم رفع‌تحریم کنم مقامات ایرانی نگذاشتند؟! انگار کاخ سفید از ایران حرف‌شنوی دارد! نه؛ آقای [بقول خودت] تنها اختصاددان! راستش را باید از شروط ترامپ -که هنوز روی میز بایدن است- پرسید امریقا به کمتر از تسلیم و نابودی انقلاب اسلامی و شنیدن «غلط کردیم» از کشور ایران، رضایت نمیدهد بگذار این گرهِ کور، به دست کسی که به «ما میتوانیم» ایمان دارد باز شود یا لا اقل تو که از «نمیشود» مطمئنی، خودت را مجددًا بدنام مکن! و ملّت را الکی منتظر مگذار البته اگر جزو همان تجّار تحریم نیستی و السلام
  • مسعود IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    4 0
    آقای عطریانفر فقط دامادتون و کشمیری میدونن که بهزاد نبوی چه زجری در انفجار نخست وزیری کشید !!!!!!
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    3 0
    بیخود تلاش نکنید
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    0 0
    مطلوم، موفق، با اخلاق عجب اسامی بی مسمایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس