کد خبر 122776
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۸

سخنگوی کاترین اشتون همزمان با برگزاری مذاکرات ایران و 1+5 در بغداد گفت که موضوع غنی‌سازی 20 درصد بحث کلیدی سعید جلیلی و کاترین اشتون است.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، "مایکل مان" در جمع خبرنگاران گفت: موضوع غنی‌سازی 20 درصد اورانیوم و توقف آن توسط ایران بحث کلیدی اشتون و جلیلی است. بسته پیشنهادی جدیدی امروز به ایران ارائه می شود.

وی بدون اشاره به محتوا و منطقی بودن بسته پیشنهادی و با هدف ایجاد فضا علیه ایران در جمع خبرنگاران افزود: امیدواریم که ایران به این پیشنهاد جواب مثبت دهد.

مان در ادامه با اشاره به یک روزه یا دو روزه بودن مذاکرات در بغداد گفت: این موضوع هنوز قطعی نشده و در مذاکرات امروز مشخص خواهد شد.

سخنگوی اشتون همچنین سوال خبرنگار فارس را در خصوص اینکه اقدام متقابل 1+5 در قبال توقف غنی‌سازی 20 درصد توسط ایران چیست، بی پاسخ گذاشت و گفت: برای پنجمین بار اعلام می‌کنم که نمی‌دانم.

همزمان با برگزاری مذاکرات در بغداد سخنگوی اشتون هر از گاهی در جمع خبرنگاران حاضر شده و بدون ارائه توضیحات کافی به سوالات خبرنگاران از اینکه فقط ایران باید پاسخ بدهد و موضوعات به ایران بستگی دارد، سخن گفته و تلاش می‌کند فضا را در جمع خبرنگاران علیه ایران رقم بزند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس