کد خبر 1227692
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
سرنوشت ستاره استقلال در صورت بازگشت علی کریمی/ چالش بزرگ مجیدی

جدایی علی کریمی از استقلال موجی از نگرانی در جمع هواداران ایجاد کرد اما یک بازیکن این نگرانی‌ها را از بین برد.

به گزارش مشرق، در روزهای اخیر موضوع بازگشت احتمالی علی کریمی به استقلال بار دیگر از سوی برخی رسانه مطرح شده است. این که علی کریمی به استقلال برگردد، آن هم در شرایط فعلی که دلار بیش از ۲۳ هزار تومان است خیلی بعید به نظر می‌رسد! حتی اگر یکی از تیم‌های رده پایین لیگ ستارگان قطر خواهان این بازیکن باشد به احتمال زیاد هافبک تیم الدحیل، دلار را به ریال و دستمزد به موقع را به بازگشت به استقلال ترجیح می‌دهد. 

با این همه باید این را هم در نظر گرفت که اگر علی کریمی به استقلال برگردد در کجای سیستم تیم فرهاد مجیدی جای خواهد داشت؟

او با فرهاد مجیدی کار کرده و هر دو شناخت خوبی از یکدیگر دارند اما در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و یکی دو بازی پس از آن در لیگ و جام حذفی دیدیم فرشید اسماعیلی چطور توانست به عنوان رهبر خط میانی بدرخشد.

هافبکی که هم گل زد، هم پاس گل داد و درخشش او منجر به صعود استقلال از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به عنوان صدرنشین به دور یک هشتم نهایی آسیا و همچنین صعود استقلال به مرحله یک‌ چهارم نهایی جام حذفی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ شد. در حالی که همین علی کریمی در دو دیدار روبروی استقلال یک بازیکن تقریبا هیچ کاره در زمین بود!

حالا که فرشید اسماعیلی توانسته بار بازیسازی در خط میانی استقلال را یک تنه بر دوش بکشد اگر قرار بر بازگشت علی کریمی باشد این بازیکن کجا و در چه سیستمی می‌تواند به این تیم کمک کند؟ وقتی استقلال با سه دفاع در دیدارهای اخیر به میدان رفته قطعاً با وجود مسعود ریگی، آرش رضاوند و مهدی مهدی پور حضور علی کریمی در جمع هافبک‌های استقلال چالش تازه‌ای برای کادر فنی این تیم ایجاد خواهد کرد. چالشی که در آن محل استقرار فرشید اسماعیلی آماده این روزها، به علامت سوالی بزرگ تبدیل می شود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس