کد خبر 1227577
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
رئیسی نمایه

عضو شورای فقهی مدارس علمیه اهل تسنن کشور گفت: آیت‌الله رئیسی گزینه مورد حمایت جامعه اهل تسنن خراسان شمالی در انتخابات ۱۴۰۰ است.

به گزارش مشرق، حاج آخوند گلدی کمالی با اشاره به وضعیت حساس کنونی کشور، خطاب به اهل سنت استان خراسان شمالی اظهار داشت: دلم می‌خواهد بدانید هر اتفاقی در عرصه انتخابات بیفتد و فارغ از نتیجه آن و پیروزی هر شخصی در این عرصه، تک تک شما مردم عزیز در قلب من جای دارید و خداوند آگاه است که بنده، هیچ‌گاه راضی نیستیم حتی دل یک نفر از شما به هیچ قیمتی بشکند و ارزش هیچ کرسی و پست ومقامی را با دل صاف و پاک شما برابر نمی‌دانیم.

بیشتر بخوانید:

دعوت نماینده کلیمیان برای مشارکت در انتخابات

وی افزود: لکن اینک ما مردم ایران عزیز و بالاخص اهل سنت در برهه سرنوشت‌ساز و حساسی قرار گرفته‌ایم و بر ماست که با حضوری پرشور و همگانی در پای صندوق‌های رای  حماسه‌ای بزرگ رقم بزنیم و با رای ما شخصی لایق و توانا سکان قوه مجریه را به دست بگیرد. زیرا که سیاست‌های او می‌تواند نقش مهمی در توسعه یا عدم توسعه یافتگی کشور و این خطه از مملکت داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه اهل تسنن خراسان شمالی با اشاره به لزوم حضور جدی مردم در صحنه‌ گفت: از این رو حضورمان را در انتخابات پررنگ کرده تا تاثیر آن در زندگی تک تک مان نمود پیدا کند.

وی تصریح کرد: در هفته‌های اخیر  نظرسنجی‌ها و بحث و بررسی‌های زیادی در بین بزرگان علمای اهل سنت در ارتباط با انتخاب فرد اصلح و این که به چه کسی اعتماد کنیم صورت گرفت و در نهایت نظر بر این شد که با همه ارادتی که به دیگر نامزدها داریم با توجه به سیاست‌های عدالت‌گرایانه حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی‌ به ایشان اعتماد کنیم.

آخوند کمالی تصریح کرد: از همه شما عزیزان قوم ترکمن در استان خراسان شمالی در هر جایی که هستید و با هر سلیقه و تفکر انتظار می‌رود ضمن حضوری پرشور و همگانی در پای صندوق‌ها با رای خود به ‌آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در روز جمعه بیست و هشتم خرداد ماه برگ زرین دیگری را در تاریخ استان خراسان شمالی و قوم ترکمن رقم بزنید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حیدر صالح IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    2 0
    اجماع رای برای رئیسی. با اجماع رای می توانیم مملکت را نجات بدهیم
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    3 1
    احسنت بر برادران وخواهران عزیز اهل سنت خداوند شما را خیر فراوان در دنیا وآخرت عطا فرماید
  • US ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    3 0
    به یاری خداوند متعال همه با هم در کنار هم از اهل سنت، کلیمیان و شیعیان و مسیحیان همه با هم به سید ابراهیم رئیسی رای می دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس