کد خبر 1227540
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
تونی کروس مطمئن ترین هافبک اسکوچیچ!

دراگان اسکوچیچ اعتقاد زیادی به سبک بازی احمد نورالهی داشته و به نظر می رسد او مطمئن ترین هافبک این مربی کروات باشد.

به گزارش مشرق، کاپیتان دوم پرسپولیس که علاقه زیادی به سبک بازی تونی کروس آلمانی داشته و همواره از او به عنوان الگوی خودش یاد می کند در بازی با هنگ کنگ نیز نبض میانه میدان تیم ملی را در اختیار داشت.

هرچند سعید عزت اللهی نیز ۵۸ دقیقه کنار احمد نورالهی بازی کرد اما بیشتر توپ ها به هافبک شماره ۸ تیم ملی ختم می شد. نورالهی که درپرسپولیس پیراهن شماره ۸ را می پوشد حالا در تیم ملی نیز همین شماره را برتن دارد و با اعتماد به نفس بالایی بازی می کند.

او در دیدار با هنگ کنگ نیز یکی از خوب های ایران بود و اگر کمی خوش شانس تر بود حتی می توانست یکی از گلزنان این دیدار لقب بگیرد. احمد نورالهی که یکی از بازیکنان شوتزن لیگ برتر کشورمان محسوب می شود اگر در تیم ملی نیز از این مهارت خود بیشتر استفاده کند می تواند بیشتر از این نیز خوش بدرخشد.

فراموش نباید کرد درحال حاضر روی نیمکت تیم ملی و کنار اسکوچیچ، کریم باقری نشسته است که شوتزن ترین یا حداقل یکی از سه شوتزن برتر تاریخ فوتبال ایران محسوب شده و می تواند نورالهی را در این زمینه کمک کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    1 1
    عجب حرفاونظراتی میخونه. ادم بابا بحرین وعراق مگه درحدتیم ملی ماهستن این همه بزرگشون میکنین سه چهارتابایدبه اینابزنیم شما موندین تودست بحرین وعراق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس