کد خبر 1227510
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
امباپه در آستانه اعلام پیوستنش به رئال مادرید

بر اساس گزارش یک رسانه اسپانیایی، پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید قطعی است.

به گزارش مشرق، کیلیان امباپه که هنوز بر سر تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن به توافق نرسیده است، به نظر می‌رسد قصد ترک این تیم و پیوستن به سفیدپوشان مادریدی را دارد. بر اساس ادعای برنامه تلویزیونی «ال‌چرینگیتو» اسپانیا مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد در جریان مسابقات یورو ۲۰۲۰ پیوستنش به رئال مادرید را اعلام کند. طبق این گزارش انتظار می‌رود رئال مادرید در روزهای آینده فرایند انتقال امباپه ۲۲ ساله به جمع کهکشانی‌ها را قطعی کند.

کیلیان امباپه قرارداد کنونی‌اش با پاری‌سن‌ژرمن در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ به اتمام می‌رسد، این در حالی است که مدیران باشگاه PSG در تلاش برای متقاعد کردن او جهت امضای قرارداد جدید هستند. باشگاه‌هایی همچون رئال مادرید و لیورپول نسبت به جذب این بازیکن علاقه‌مند هستند. 

سایت «گل» اخیراً مدعی شده بود کیلیان به دنبال یافتن خانه‌ای مناسب در شهر مادرید است و یکی از نزدیکان خود را مأمور این کار کرده است که این می‌تواند نشانه‌ای از احتمال پیوستن او به جمع سفیدپوشان مادریدی باشد.

امباپه که از سال ۲۰۱۷ در عضویت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است و تاکنون در ۱۷۱ بازی ۱۳۲ گل برای پاریسی‌ها به ثمر رسانده، فصل اخیر نیز عملکرد خوبی داشته است. او در کنار کمک به PSG برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آمار ۴۲ گل زده و ۱۱ پاس‌گل را در ۴۷ بازی از خود برجای گذاشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    0 0
    بیا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس