کد خبر 1227264
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷
محسن رضایی نمایه

محسن رضایی اعلام کرد: مردم عزیز ایران! من همانطور که در سال ۹۲ اسکناس هزار تومانی را نشان دادم، (الان می گویم) به والله قسم اگر دولت‌های گذشته تکرار شود یک فاجعه‌ای بزرگی شما را در بر خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، محسن رضایی کاندیدای ریاست جمهوری گفت : من معتقدم سال ۱۴۰۰ سال گشایش و عبور از سختی‌هاست ولی به عنوان یک سرباز که از ۱۷ سالگی تاکنون افتخار می‌کنم این شغل را برای خودم انتخاب کرده‌ام لازم است این موضوع را بگویم، هشدار داده و می‌گویم که چرا دوباره سینه خود را سپر حوادث ملت ایران کرده‌ام.

هشدار من این است که هشت سال آینده چالش‌ها و ابرچالش‌هایی مانند آب، جمعیت، صندوق‌های بازنشستگی، ناترازی بانک‌ها، نقدینگی، بیکاری و گرانی و بدتر شدن محیط کسب و کار را خواهیم داشت.

معنای تمامی موضوعاتی که گفتیم این ا ست که اگر بخواهیم فقر، فساد و تبعیض از بین برود بایستی در اولین کارمان از تکرار دولت‌های گذشته به طور جدی جلوگیری کنیم؛ ما از صحبت جناب آقای همتی کاملا می‌توانیم درک کنیم چه اوضاعی وجود دارد چرا که وی می‌گوید بینش اقتصادی من با آقای روحانی اختلاف داشته است کنار گذاشته‌ شده‌اند.

جناب آقای همتی پس چرا شما کنار آقای روحانی ماندیده‌اید و اگر شما می‌گویید آقای روحانی تخصص اقتصادی نداشته است پس مشخص است تمامی اتفاقات به دست شما رخ داده و شما این کار را کرده‌اید چرا به شعور ملت ایران توهین می‌کنند و چرا می‌خواهید مجدداً دولت‌های گذشته تکرار شود؟

 مردم عزیز ایران! من همانطور که در سال ۹۲ اسکناس هزار تومانی را نشان دادم، (الان می گویم) به والله قسم اگر دولت‌های گذشته تکرار شود یک فاجعه‌ای بزرگی شما را در بر خواهد گرفت و نباید اجازه دهید آن دولت‌ها تکرار شود.

من که اکنون به صحنه انتخابات آمده‌ام برای همه این مسائل خود را آماده کرده‌ام؛ من بیش از ۲۰ سال است که فریاد می‌کشم به اقتصاد رسیدگی کنید و مسئله اقتصاد مهم است. 

 دست از این گروه‌گرایی‌ها و جناح‌های سیاسی بردارید. دولت آینده باید قوی‌ترین دولتی باشد که بتواند از همه شایستگان اصولگرا، اصلاح‌طلب، اهل سنت، اهل تشیع، بانوان و جوانان استفاده کند.

حتی یک روز و یک ثانیه را نمی‌توانیم از دست دهیم و نمی‌توانیم به ملت ایران خیانت کنیم و باید از خودخواهی‌ها دست برداریم و بایستی از متلک‌گویی دست برداریم و باید از جنگ‌های روانی دست برداریم.

خدا خوشش نمی‌آید که یک ملت بعد از ۲۰۰ سال آمده و آغازی را شروع کرده و می‌خواهد یک تمدن بزرگی را بسازد امروز نباید دستاویز جناح‌های سیاسی و افراد قرار گیرد و بایستی یک بار آمده و در برابر این ملت بزرگ تعظیم کنیم و خودمان را در اختیار آنها قرار دهیم و قوی‌ترین دولت را در هشت سال آینده بسازیم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    4 5
    رضایی بهترین گزینه،هست،سختی دیده و کشیده،با فهم بالا،و دلسوز
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    2 1
    خداییش راست میگه
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    0 1
    تو هزار تومنی موندی بنده خدا هزار تومنی دیگه تف هم کف دست ادم نمیزارن خودت پیشونیت رو صاف مردی چقدر هزینه ات شد
  • سعید IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    2 0
    به خانواده نیروهای پاک و فداکار شهر شهید پرور جنوب فحاشی میکنند. اجازه می دهند یک فتنه گر کمونیست راست راست بگردد و در کار شهر دخالت کند. آیا امیدی باقی می ماند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس