کد خبر 1227250
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱
همتی نمایه

همتی در پاسخ به نقد ها گفت: آقای روحانی، قوی‌تر، دنیا دیده تر وهم از نظر فن بیان از همه شما بهتر است. ایشان هم مشکل شما را داشت و بینش اقتصادی نداشت و گرفتاری من هم همین بود.

به گزارش مشرق، همتی در پاسخ به انتقاداتی در خصوص نمایندگی دولت روحانی توسط وی گفت: من نماینده آقای روحانی نیستم من از ریاست بانک مرکزی کنار گذاشته شدم بدلیل اختلاف نظری که به آقای روحانی داشتم. اما آقای روحانی، قوی‌تر، دنیا دیده تر وهم از نظر فن بیان از همه شما بهتر است. ایشان هم مشکل شما را داشت و بینش اقتصادی نداشت و گرفتاری من هم همین  بود. 

 در دنیا این مسایل حل شده و آن کسی که تصمیم اقتصادی می گیرد باید بینش اقتصادی داشته باشد.

 من یک برنامه مفصل دارم. من معتقد به قیمت دستوری نیستم، دولت در قیمت ها نباید وارد شود دولت باید در زیر ساخت ها وارد شود. مشکل قیمت پر نقدینگی است و باید نقدینگی را کنترل کنیم. باید رابطه کسری بودجه و بانک مرکزی حل شود. حتما از استقلال بانک مرکزی حمایت خواهم کرد.

 زندگی روستاییان وابسته به کشاورزی است، برنامه مفصلی را دارم که از این وضعیت کشاورزی را نجات دهیم.  سالی ۱۴ میلیارد دلار نهاده های کشاورزی وارد میکنم. بخشی از آن ۴۲۰۰ تومانی است. بخشی هم با ارز نیمایی وارد میشود.

 بحران آب و مصرف ۷۵ درصدی آب توسط بخش کشاورزی مسأله مهمی است. مسأله آب مسأله ۳۰ سال آینده همه کشورها است. حتما از لحاظ کشت و نوع آبیاری باید اقدامات جدی را انجام دهیم.

 ما تا به حال خریدهایمان، خرید قیمت تضمینی بوده است. در حالی که ما باید خرید تضمینی به قیمت روز کنیم. مشکل کشاورزان همین است.شب عید دیدید چه اتفاقی افتاد، خیلی از میوه های که دست کشاورزان بود با قیمت ۲ تا ۳ هزار تومان خریدند و در بازار ۱۵ تا ۲۰ تومان فروختند. 

 ما باید انبارهایی را در بخش کشاورزی درست کنیم و محصولات را در بورس کالا بفروشیم.نباید تولیدکننده کشاورزی ما مجبور باید کالای خود را با قیمت پایین پیش فروش کند. مسأله کشاورزی ما خیلی پیچیده است. ما در روستاها نتوانستیم نظام پایدار کشاورزی را برقرار کنیم و نتوانستیم جنبه کشاورزی استان ها را صنعتی کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    2 0
    رییس بانک مرکزی که بارییس جمهور مشکل داره استعفا میده برکنارنمیشه اونم درآستانه انتخابات وپایان دولت!!!
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    0 0
    زبان بازبودن و ارباب وعده بودن تضمین گر کارآمدی نیست به عمل کاربرایدبه سخنرانی نیست
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    0 1
    دیگه چقدر داغون تر بودی که یه داغون برکنارت کرد. خخخخخخخخخ
  • DE ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    0 0
    نماینده دولت روحانی نیستم من خودم به تنهایی ده تا دولت روحانی هستم .کل بودجه های هزاران میلیاردی برای من پشیزی ارزش نداره و علاقه به مال دنیا ندارم اصلا نمیدونم چی شد یهو از بانک مرکزی سر درآوردم من از بچه گی رییس جمهور بودم بانک اشتباهی بود برای همین هم خیلی سه شد.
    • IR ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      0 0
      بعد جالبه میگه روحانی از همه لحاظ از شماها (اشاره به سایر کاندیداها) برتر بوده... بعد میگه از لحاظ اقتصادی با هم اختلاف نظر داشتیم... همتی تو که میگی از لحاظ اقتصادی فقط تو بلدی پس یعنی روحانی جونتم از اقتصاد هیچی نمی فهمیده پس بنابراین همچین آدم برتری هم نبوده...
  • IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    0 0
    دعوت به مشارکت او جلب ارای مهاجم و مشارکت اخلالگر است تا انتخاب اصلح صورت نگیرد و فساد و چپاول مردم توسط ایشان و همفکرانشان استمرار یابد.ایشان میدان سیاست را با بقالی اشتباه گرفته .با اذری صحبت کردن می پندارد نماینده جمعی خاصی از اقشار و اقوام است در حقیقت از ابتدایی ترین ترفند ها هم نگذشت شما هم به اذری ها و هم به همه ملت ایران توهین کردید اقای همتی مردم بیدارند وهشیار ابزار های کهنه برای تحمیق مردم شریف ایران از هر مذهب و طایفه و قشر و قوم برای شما که دستتان رو شده کارایی ندارد نشان دادید شایسته هیچ مسولیتی نیستید چه رسد به ریس جمهوری که باید جمهور همه مردم ایران باشد .به فکر اخرتتان هم باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس