کد خبر 1227011
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
همتی نمایه

ورود عبدالناصر همتی به سازمان صدا و سیما برای حضور در نحستین برنامه مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    10 0
    اقوال پشت تریبون ورودی همتی نشان داد که از رای آوردن ناامید شده و با پرخاش به 5 کاندید از جریانی خاص درون خود را به نمایش گذاشت..
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    9 1
    همتی نماینده حزب کارگزاران سرکارگزار کارگزاران و تصاحب کنندگان قدرت پول و افزایش 4 دهه قدرت عنکبوتی اقتصادی هم حزبی های خود.
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    4 1
    «همتی» چه بر سر بانک ملی آورد؟ عبدالناصر همتی از عناصری است که سابقه عضویت در حزب کارگزاران دارد. سال 95 دادستان کل کشور پرده از یک اختلاس ۱۲۰۰ میلیارد تومانی در دو بانک دولتی خبر داد و خواستار نظارت هرچه بیشتر بانک مرکزی شد این اختلاس علاوه بر اینکه در زمان دولت یازدهم رخ داده است در زیر مجموعه بانک ملی به ریاست عبدالناصر همتی رخ داده است. موضوع این اختلاس بخشی به شرکت های زیرمجموعه بانک و بحث کاهش ارزش سهام و واگذاری آن مربوط می شود که پس از تغییر مدیر عامل سابق و ملغی شدن بسیاری از قراردادها، مبلغ ۳۰۰ میلیارد آن به بیت المال بازگشته است و بخش دیگر نیز مربوط به عملکرد ریالی و ارزی برخی شعب، نظیر شعبه دوبی این بانک و تخلفاتی از این قبیل می باشد. با مطرح شدن این پرونده در نهادهای نظارتی و تکمیل آن، همتی مدیر عامل سابق بانک ملی تغییر یافت و در حاشیه امنیت ریاست بیمه مرکزی قرار گرفت. اگرچه این تغییر مانع جدی برای اعمال نفوذ و فعالیت های همتی در بانک ملی نشد و «ناصر شاهباز» یکی از نزدیکان «همتی» به عضویت هیئت مدیره بانک ملی در آمد. انتصابی که علی رغم مخالفت نهادهای مرتبط و به صورت شبانه انجام شد و رسانه ها انتصاب «شاهباز» که پیش از این در صنعت خودرو فعالیت داشته و کمترین سابقه ی مدیریت بانکی ندارد را ناشی از اعمال نفوذ «عبدالناصر همتی» جهت احیای موقعیت قبلی خود در بانک ملی و شرکت های زیر مجموعه آن دانستند. ناکارامدی همتی در اداره بانک ملی موجب شد تا در مرداد ماه 1393، ۸۰ تن از نمایندگان در نامه ای به وزیر اقتصاد و دارایی خواستار رسیدگی به موضوع عدم کفایت وی به عنوان مدیر عامل بانک ملی شدند. افتضاحات دیگری همچون شاخص بنگاه داری بیش از 40 درصدی، داشتن 700 شعبه زیان ده از مجموع 3200 شعبه موجود آن در سراسر کشور، سرمایه ناچیز و ضعیف بانک ملی ، مطالبه 23 هزار میلیاردی از دولت، مسدود شدن 150 میلیون دلار از دارایی های بانک ملی در فیوچرز بانک بحرین و عدم تحقق برنامه واگذاری بخشی از سهام بانک ملی در شرکت های زیر مجموعه ، تنها برش اندکی از خیل عظیم معضلات فرا روی این بانک بزرگ به شمار می رفت و می رود.
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    3 0
    به آقای همتی یکی بگه لطفا از طرف مردم ایران حرف نزن اولا و دوما احمق خودتی نه مردم... یکهو دو هفته مونده به انتخابات یادت اومد که با روحانی سر موضوعات و بینش اقتصادی اختلاف نظر داری و اونم عزلت کرد؟؟؟؟؟ برو بابا خودت رو سیاه کن مردک تو دست نشانده روحانی و اصلاح طلب هایی حرفی برای گفتن نداری وگرنه در همون جایگاه قبلیت مردونگی رو ثابت می کردی... زنان جامعه ما هم فهیم تر از اونی هستند که به دلسوزی تو نیاز داشته باشند
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    0 4
    همتی رییس جمهور میشود چرا چون نظام اینجور برنامه ریزی کرده
  • یا حق IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    1 1
    آقای همتی. شما در بانک مرکزی اقتصاد ایران را خراب کردی. در این دوره مردم از روی احساس رای نمیدن. به مرد عمل و شجاع سید رییسی رای میدن.
  • علی IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    0 0
    واقعا به قدوغوارت زیادی همتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس