فلسطین

مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد که با تحولات اخیر دیگر بر همگان ثابت شد که محور واقعی اجماع، قدس و مقاومت فلسطینی است.

به گزارش مشرق، طاهر النونو، مشاور رسانه‌ای اسماعیل هنیه؛ رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: «تأثیرات و پیام‌های نبرد سیف القدس، با همۀ درگیری‌های سابق با رژیم صهیونیستی، متفاوت است. ویژگی این نبرد، کارکرد سیاسی، تعاملی، میدانی و نظامی بود.»

وی در یک بیانیه مکتوب اعلام کرد: «نبرد قدس انعکاس واضحی در عرصۀ منطقه و در ارتباطات مقاومت با محیط پیرامونی در منطقه و در سطح بین‌المللی داشته است.»

النونو گفت: «رئیس دفتر سیاسی حماس، قبل، بعد و در خلال نبرد، تماس‌هایی گرفت که این تماس‌ها، ثمرات سیاسی مهمی داشت.»

وی افزود: «برادران ما در مصر و قطر و همچنین سازمان ملل متحد تلاش‌های فراوانی برای توافق آتش‌بس کردند و التماس رژیم صهیونیستی هم برای گفتگو و آتش‌بس مشهود بود.»

مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه: «قدس جزئی از سرزمین فلسطین است و رژیم اشغالگر باید دست از این شهر مقدس بردارد» تاکید کرد که «قدس چاشنی انفجاری لحظه‌ای خواهد ماند.»

النونو افزود: «حماس ثابت کرد که زمانی که تهدید کند، آنچه که گفته انجام می دهد و اهل بازی با کلمات نیست و می تواند حرفش را در صحنه نبرد اثبات کند. رژیم صهیونیستی از مقاومت در رنج است. مقاومت عمق سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد و مانع رفت و آمد ساکنین در سرزمین های اشغالی شد.»

وی با زیرسوال بردن جریان سازش، تاکید کرد: «بر همگان ثابت شد که طرح‌های سیاسی که طی ۲۰ سال گذشته، پیگیری می‌شد، خود، عنصر تفرقه بود و محور واقعی اجماع، قدس و مقاومت فلسطینی است.»

طاهر النونو با بیان اینکه «پروژه ملی فلسطینی واقعی، پروژه مقاومت است و ما می‌خواهیم سرزمین ما – فلسطین اشغالی – آزاد شود» اظهار داشت: «زمانی که مقاومت به‌پاخاست و ضرباتش، رژیم صهیونیستی را به درد آورد، همه به سمت راهکارهایی برای مسألۀ فلسطین دویدند. زیرا مقاومت آنها را به این کار مجبور کرد.»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس