کد خبر 1226675
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
نامه فوری هیات فوتبال برای حل مشکل آلومینیوم/میزبانی شاگردان منصوریان مقابل استقلال سلب می شود؟ +تصویرنامه

هیات فوتبال استان مرکزی نامه‌ای را به اداره ورزش و جوانان این استان برای حل مشکلات تیم آلومینیوم اراک ارسال کرد.

به گزارش مشرق، مطالبات پیمانکار نور در ورزشگاه امام خمینی(ره) شهر اراک که باید از سوی اداره ورزش و جوانان استان مرکزی پرداخت شود، هرروز ابعاد تازه‌ای پیدا می‌کند و این مساله باعث شده تا میزبانی آلومینیوم در مسابقات لیگ برتر دچار مشکل شود.

چندی پیش پیمانکار نورافکن ورزشگاه امام خمینی دراعتراض به پرداخت نشدن مطالباتش، پروژکتورها را باز و جدا کرد تا سازمان لیگ در مورد برگزاری مسابقات لیگ برتر به باشگاه آلومینیوم اخطار بدهد و خواهان رفع این مشکل شود. با این حال دیدار آلومینیوم و پدیده با تغییر ساعت بازی در زمانی برگزار شد که احتیاج به نور نداشته باشد.

اما با توجه به گرمای شدید هوا در ماه تیر، میزبانی آلومینیوم از استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته چرا که سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به باشگاه اراکی اعلام کرد تغییر زمان بازی به دلیل گرم شدن هوا امکان پذیر نیست و اگر این باشگاه نتواند مشکل نور را برطرف کند، برگزاری مسابقه در ورزشگاه واجد شرایط دیگری انجام خواهد شد.

با توجه به اخطار جدید سازمان لیگ، هیات فوتبال استان مرکزی نامه‌ای را به اداره ورزش و جوانان این استان ارسال کرده تا هرچه سریعتر برای رفع مشکل نور در ورزشگاه امام خمینی اقدام شود. هیات فوتبال مرکزی در این نامه از سلب میزبانی آلومینیوم اراک در بازی‌ها خانگی در صورت عدم رفع نواقص و مشکلات خبر داده است.

میزبانی آلومینیوم مقابل استقلال سلب می شود؟ +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس