کد خبر 1226437
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
اسرائیل

فرماندۀ منطقۀ جنوبی رژیم صهیونیستی، پس از نبرد سیف القدس و ۱۱ روز قلج شدن زندگی روزانه و حضور ساکنان سرزمین‌های اشغالی در پناهگاه‌ها ، مدعی شد که این رژیم آمادگی لازم را برای آغاز دور جدید جنگ دارد.

به گزارش مشرق، سرلشکر «الیعازر تولیدانو» فرماندۀ منطقۀ جنوبی رژیم صهیونیستی گفت: «ارتش آمادگی دارد که به زودی با حماس در نوار غزه درگیر شود.

وی در گفتگو با شبکۀ ۱۳ اسرائیلی افزود که «مرحلۀ اول عملیات «حارس الأسوار» بر ضد نوار غزه، به پایان رسیده است و ارتش برای مرحلۀ دوم آمادگی دارد»

این فرماندۀ منطقۀ جنوبی رژیم صهیونیستی – طبق روال مقامات این رژیم پس از هر درگیری با نوار غزه، برای گرفتن ژست پیروزمندانه – مدعی شد که «اسرائیل موفق به کشتن فعالان و فرماندهان جنبش حماس و جهاد اسلامی در داخل تونل‌های نوار غزه شده است و این روند ادامه دارد.»

این در حالی است که مقامات رژیم صهیونیستی، پس از فلج شدن زندگی ساکنان سرزمین اشغالی و ناکامی‌شان در توقف پرتاب موشک از نوار غزه، با درخواست از مصر، خواستار واسطه‌گری برای پایان جنگ شدند.

عملیات حارس الأسوار، نامی بود که رژیم صهیونیستی بر تجاوز اخیرش به نوار غزه گذاشت که با واکنش قدرتمند مقاومت با نام «سیف القدس» (شمشیر قدس) مواجه شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ش IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    0 0
    پدرسوخته ! حالا كه از معركه جون سالم به در بردى زبون وا كردى ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس