کد خبر 1226320
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
عبدی: هنگ کنگ نمی‌تواند برای ما دردسر ایجاد کند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اینکه اولین حریف تیم ملی هنگ کنگ است، اتفاق خوبی است چرا که آن‌ها نمی‌توانند برای ما دردسری ایجاد کنند.

به گزارش مشرق، حسین عبدی در مورد بازی روز پنج شنبه ایران و هنگ کنگ در انتخابی جام جهانی اظهار داشت: متاسفانه تیم ملی در بازی های گذشته امتیازات زیادی را از دست داده و از همین رو، چهار بازی پیش رو برای تیم ملی بسیار حیاتی است. 

وی ادامه داد: خوب است در اولین بازی خود با هنگ کنگ روبرو می‌شویم. قاعدتا این تیم نمی تواند برای ما دردسری ایجاد کند و این بازی میتواند یک دیدار تدارکاتی مناسب برای تیم ملی باشد. 

پیشکسوت فوتبال ایرام افزود: باتوجه به مشکلاتی که وجود داشت و عدم برگزاری بازی دوستانه پیش از سفر به بحرین، دیدار با هنگ کنگ میت‌واند محکی خوب و جدی برای تیم ملی پیش از بازی حساس با بحرین باشد.

عبدی در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش تیم ملی می‌تواند از سد بحرین و عراق بگذرد؟ گفت: مهمترین بازی ما، دیدار با بحرین است. با توجه به شرایط جدولی این مسابقه حساسیت فراوانی دارد. ما از نظر تیمی و فردی از همه تیم های گروه بهتر هستیم و از این نظر مشکلی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: بحرین همیشه برای ما دردسر درست کرده است. زور آنها در زمین به ما نمی‌رسد و به خاطر همین دست به رفتار غیر حرفه ای میزنند تا از تیم ملی امتیاز بگیرند. ما باید آنقدر قدرتمند بازی کنیم که اجازه چنین مسایلی را ندهیم. باتوجه به اینکه بازی ها هم بدون تماشاگر برگزار می‌شود، این موضوع می‌تواند به نفع ما باشد.

بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان در پایان در پاسخ به این سوال که به نظرش تیم ملی به دور بعد صعود می‌کند یا خیر؟ عنوان کرد: در مجموع فکر می کنم شانس خوبی برای صعود داشته باشیم. بات جه به شرایط جدولی دیدار با بحرین بسیار مهم است و امیدوارم که در نهایت بچه ها تمام بازی ها را ببرند و به دور بعد و در نهایت به جام جهانی صعود کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس