کد خبر 1226351
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
پیوس: جای خط حمله پرسپولیس در تیم ملی خالی است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهاجمان خوبی در پرسپولیس حضور دارند که جای آن‌ها در تیم ملی خالی است.

به گزارش مشرق، فرشاد پیوس با اشاره به شرایط پرسپولیس در تعطیلات لیگ اظهار داشت: پرسپولیس شرایط خوبی داشت و در شرایطی پا به تعطیلات لیگ گذاشت که در چند دیدار به برتری رسیده بود. به طور حتم پس از تعطیلات هم این روند حفظ خواهد شد و قهرمانی پنجم پرسپولیس را شاهد خواهیم بود.

وی در مورد دلایل موفقیت پرسپولیس افزود: به نظر من جنس پرسپولیس برای موفقیت جور است. همه ارکان باشگاه از جمله، مدیریت، کادر فنی و بازیکنان با هم یکدل هستند و از طرفی هواداران همیشه حامی آنها بودند. موفقیت های اخیر پرسپولیس حاصل این ساختار منظم است.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: این تیم، امسال سه هفته مانده به پایان مسابقات لیگ قهرمان خواهد شد. ما در آسیا و حذفی هم مدعی هستیم و جای نگرانی نیست. به بازیکنان و کادر فنی ایمان داریم و همه باید حمایت کنیم تا پنجمین قهرمانی متوالی رقم بخورد.

پیوس با اشاره به دعوت ۶ بازیکن پرسپولیس به تیم ملی اضافه کرد: این نشان از بزرگی پرسپولیس است. از قدیم هم بهترین های ایران در پرسپولیس بودند و به تیم ملی دعوت می شدند. این بازیکنان می توانند برای تیم دراگان اسکوچیچ نقش موثری ایفا کنند. هر چند جای برخی نفرات از جمله خط حمله تیم در تیم ملی خالی است.

وی گفت: پرسپولیسی‌ها تجربه حضور در میدان های بین المللی را دارند و این موضوع می تواند به تیم ملی کمک کند. در حال حاضر در تیم ملی فرصت اشتباه نیست و تجربه بازیکنان می‌تواند برگ برنده آن‌ها باشد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به حضور کریم باقری در کادر فنی تیم ملی اضافه کرد: کریم باقری در چند سال اخیر در کنار مربیان مختلف کار کرده و تجربه خوبی دارد. او همانطور که مانند یک بزرگتر بالای سر پرسپولیس است در تیم ملی هم می‌تواند مفید واقع شود.

پیوس در مورد اینکه برخی بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد شروط عجیب گذاشتند، اضافه کرد: بازیکن و باشگاه باید با هم تعامل کنند اما باشگاه به هر بازیکنی که دلش با تیم نیست اجازه جدایی دهد.  پرسپولیس احتیاج به بازیکن ندارد. این بازیکنان هستند که به این تیم بزرگ نیاز دارند.

گفتنی است ملی پوشان فوتبال کشورمان پنجشنبه ۱۳ خرداد در منامه به مصاف تیم ملی فوتبال هنگ کنگ خواهند رفت. ۱۷ خرداد نیز رو در روی بحرین قرار خواهند گرفت و جمعه ۲۱ خرداد نیز باید به مصاف کامبوج بروند. آخرین بازی ایران نیز در این مرحله ۲۵ خردادماه و برابر عراق خواهد بود.

در حال حاضر تیم های عراق، بحرین و ایران با ۱۱، ۹ و ۶ امتیاز به ترتیب تیم های اول تا سوم هستند و هنگ کنگ و کامبوج نیز با ۵ و یک امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

برنامه کامل بازی های تیم ملی فوتبال ایران:
۱۳ خرداد
* ایران - هنگ کنگ؛ استادیوم المحرق - ساعت ۱۹ 
* بحرین - کامبوج؛ استادیوم ملی بحرین - ساعت ۲۱ 

۱۷ خرداد
* عراق - کامبوج؛ استادیوم المحرق - ساعت ۱۹
* ایران - بحرین؛ استادیوم ملی بحرین - ساعت ۲۱

۲۱ خرداد
* کامبوج - ایران؛ استایوم خلیفه - ساعت ۱۹
* هنگ کنگ - عراق؛ استادیوم المحرق - ساعت ۲۱

۲۵ خرداد
* بحرین - هنگ کنگ؛ استادیوم ملی بحرین - ساعت ۲۱
* ایران - عراق؛ استادیوم خلیفه - ساعت

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    0 1
    اتفاقا به گفته کانالای لنگی جای رادوشویچم خالیه و این فهم و شعور جمیع لنگیا من جمله پیوس رو نشون میده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس