روحانی نمایه

رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سنگال بر تعامل سازنده، همکاری و هم‌افزایی مشترک دو کشور تاکید کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سنگال، اظهار داشت: تداوم عبور موفقیت‌آمیز از چالش‌ها و تهدیدات فراروی همکاری دو جانبه و بین‌المللی در گرو تعامل سازنده، همکاری و هم‌افزایی مشترک دو کشور است.

متن پیام روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مکی سال

رئیس جمهوری سنگال

فرا رسیدن پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سنگال را به جنابعالی، دولت و ملت سنگال صمیمانه تبریک می‌گویم.

طی نیم قرن گذشته، دو کشور دوست و برادر با بهره جستن از روابط خوب تاریخی، مشترکات و آموزه‌های دینی و فرهنگی و در چارچوب احترام متقابل گام‌های بلندی را برای توسعه مناسبات و همکاری‌های فی‌مابین برداشته‌اند. اطمینان دارم این مسیر تاریخی همچنان در جهت رفاه دو ملت و در راستای تحکیم صلح و ثبات بین‌المللی و منطقه‌ای ادامه خواهد یافت.

بر این باورم که تداوم عبور موفقیت‌آمیز از چالش‌ها و تهدیدات فراروی همکاری دو جانبه و بین‌المللی در گرو تعامل سازنده، همکاری و هم‌افزایی مشترک دو کشور است که این روند به تعمیق بیش از پیش مناسبات دوستانه خواهد انجامید.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و شکوفایی و بهروزی ملت جمهوری سنگال را مسألت دارم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس