کد خبر 1225450
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱

برند هر کسب و کاری نمایانگر هویت آن می‌باشد. لذا بسیار مهم است که زمان زیادی برای انتخاب نام برند صرف شود. ولی موردی که وجود دارد طولانی بودن مراحل ثبت برند است و همین مورد موجب دلسردی بسیاری از افراد می‌شود. ولی برای کوتاه شدن پروسه مربوط به ثبت برند بسیاری از شرکت‌ ها و سایت های معتبر همچون مرکز برند اقدام به فروش برند آماده نموده اند.

فروش برند آماده

چرا برند آماده؟

یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب می‌شود برند آماده را پیشنهاد دهیم کوتاه بودن زمان ثبت برند می‌باشد. برندهای آماده برندهایی هستند که از قبل ساخته و ثبت شده‌اند و مراحل اداری ثبت آنها بسیار کمتر است. لذا شرکت‌های زیادی در سراسر جهان وجود دارند که در زمینه فروش برند فعالیت می‌کنند. به این صورت که تمامی کارها اعم از جستجو و ثبت ها و کارهای اداری توسط آنها انجام می‌شود  تا در نهایت شرکت‌ها و صنایع و سازمان‌ها به راحتی بتوانند برند خود را ثبت نمایند.

مزایای استفاده از برند آماده:

·

o

    • با استفاده از برند آماده سریع تر می‌توانید به نتیجه دلخواه خود برسید.
    • دیگر به مشکل تکراری بودن نام برند بر نخواهید خورد.
    • معمولا برندهای آماده نام‌های جذابی دارند. با استفاده از برندی که نام جذابی داشته باشد می‌توان سریع تر در ذهن مخاطبین جای گرفت.
    • برندهای آماده کاملا معتبر هستند لذا با خیال راحت می‌توانید از آنها استفاده نمایید.
    • و ...

با انواع برند آماده آشنا شوید:

معمولا در تمامی زمینه‌ها می‌توان از برند آماده استفاده نمود که در اینجا لیستی از برندهای آماده را آورده ایم که عبارتند از :

·

  • برند آماده نوشیدنی
  • برند آماده برنج ، چای و ادویه
  • برند آماده کیک و شیرینیجات
  • برند آماده کنسروجات و پروتئینی
  • فروش برند شوینده
  • فروش برند آرایشی و بهداشتی
  • برند آماده کاشی و سرامیک
  • فروش برند لوازم خانگی
  • فروش برند خشکبار و حبوبات
  • فروش برند لوازم یدکی خودرو
  • برند آماده محصولات سلولزی
  • فروش برند مواد غذایی
  • برند آماده پوشاک
  • فروش برند مواد ضد عفونی کننده
  • فروش برند آماده زعفران

ویژگی‌های یک برند خوب چیست؟

پس از ثبت برند در صورتی که محصولی دارید به راحتی می‌توانید نام برند خود را بر روی محصولات تان ثبت نمایید و به راحتی محصولات تان را به فروش برسانید. باید بگوییم که برند تنها یک نام نیست بلکه هویت و نشانی از کسب و کار شماست. در واقع شما با استفاده از نام برند در ذهن مخاطبین خود شکل می‌گیرید. هر چه نام برند شما حرفه‌ای تر و جذاب تر باشد احتمال ماندگاری در ذهن مخاطب بییشتر خواهد شد. تعدادی ویژگی‌  مهم برای نام برند وجود دارد که در اینجا تعدادی از آنها را بیان نموده ایم که عبارتند از :

·

  • به یک روش قابل تلفظ باشد و چندین روش برای تلفظ آن وجود نداشته باشد.
  • دارای مفهموم باشد و بی معنا نباشد و به دور از معنای اهانت آمیز باشد.
  • ساده و کوتاه باشد تا به راحتی قابلیت به خاطر سپاری داشته باشد.
  • از نماد و نشان تجاری دیگر تقلید نشده باشد.
  • قابلیت ماندگاری در ذهن مخاطب را داشته باشد.
  • نماد باید به گونه ای باشد که وقتی کاربر و مخاطب نام آن را می شنود و یا می بییند جذب آن شود.
  • نام برند باید به گونه ای باشد که به راحتی بتوان آن را تبلیغ نمود.
  • نام برند باید نمایانگر کیفیت محصول باشد و همین طور گویای هدف تولید باشد.
  • نام برند باید به گونه‌ای باشد که پیام محصول را به مشتری برساند.
  • از لحاظ قانونی قابلیت پشتیبانی داشته باشد.
  • برند انتخاب شده نباید موجب گمراهی مشتریان شود.
  • برند خوب برندی است به تمامی زبان ها قابل تبلیغ باشد.
  • یک برند خوب باید بتواند جایگاه محصول را مابین رقبا مشخص نماید.

انواع برندهای معروف دنیا

با تعدادی از برندهای معروف جهان آشنا شوید:

برندها معروف دنیا در زمینه‌های  مختلف از جمله : فناوری ،  پوشاک ، آرایشی و بهداشتی  ، خوراکی  و صنایع غذایی ، لوازم خانگی و صنعتی و ده ها زمینه‌ی دیگر حضور دارند که در این بخش به معرفی آنها پرداخته ایم:

برندهای معروف صنعتی :

زیمنس , جنرال الکتریک , پی پل , زیراکس و ویریجین

برندهای معروف فناوری :

اپل , گوگل , مایکروسافت , فیس‌بوک

برندهای معروف پوشاک :

لوئیز ویتون , هرمس , گوچی , پرادا , شنل , بربری , فندی , دیور , دولچ اند گابانا و آرامانی

گران ترین  برندها :

گوچی , لویی ویتون , شانل , باربری , فندی , کریستیان‌دیور , پرادا , ورساچه

گران ترین  برندهای جهان عبارتند از :

·          Apple با ارزش برند 145.3 میلیارد دلار

·         Microsoft با ارزش برند 69.3 میلیارد دلار

·         Google با ارزش برند 65.6 میلیارد دلار

·         Coca-Cola با ارزش برند 56 میلیارد دلار

·         IBM با ارزش برند 49.8 میلیارد دلار

·         McDonald's با ارزش برند 39.5 میلیارد دلار

·         Samsung با ارزش برند 37.9 میلیارد دلار

·         Toyota با ارزش برند 37.8 میلیارد دلار

·         General Electric با ارزش برند 37.5 میلیارد دلار

·         فیسبوک با ارزش برند 36.5 میلیارد دلار

سخن پایانی :

در این مقاله در رابطه با فروش برند آماده و خصوصیات یک برند صحبت کردیم. این مورد را فراموش نکنید که برای برندسازی نیاز به پیمودن گام‌هایی مانند : شناخت بازار و مصرف کنندگان و مدیریت صحیح می باشد. در این صورت می توان یک برندسازی مناسب انجام داد و به ارتقا کسب و کار پرداخت. در صورتیکه در رابطه با برندسازی و یا خرید برند آماده سوالی دارید می توانید با شماره 09122180826 تماس حاصل نمایید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس