کد خبر 1225430
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶

به گزارش مشرق محمد ایمانی در توئیتی نوشت: تاجزاده گفته "نگران بودیم ایران مانند سوریه، جنگ‌زده نشود، نشد اما حزب بعث، الگوی حکومت ما شد".

او متهم دو فتنه ۷۸ و ۸۸ است و رد گم می کند. اتفاقا او و دوستانش دنبال جنگ زدگی و تجزیه ایران -پس از خالی شدن پشت سوریه و عراق و تجزیه این دو کشور- بودند.

فتنه ۷۸ و ۸۸، مشابه همان فتنه ای است که بقایای حزب بعث، با سرپا کردن فتنه داعش در عراق ترتیب دادند. در ایران هم، ماموریت داعش وطنی، تعطیلی انتخابات، شکاف اجتماعی، تبدیل کشور به میدان جنگ، خالی کردن پشت متحدان ایران و تجزیه آنها مطابق نقشه آمریکا و اسرائیل بود؛

پادوهای آمریکا و اسرائیل در همه این ماموریت ها شکست خوردند. سوریه، نه تنها تجزیه نشد، بلکه دست اشرار را به کمک ایران کوتاه کرد و بر خلاف میل دشمنان، انتخابات خود را در امنیت کامل برگزار کرد؛

اما از آن طرف، آمریکا در آتش دوقطبی انتخاباتی یی گرفتار و سرشکسته شد، که برای ملت و کشور ما تدارک دیده بود. ما مقاومت کردیم و سوریه احیا شد. آقای تاجزاده! شما ها خیانت کردید، اما خداوند مکر دشمنان و پادو های شان را به خودشان برگرداند.

"وَإِذَا لَقُوکُمْ قَالُوا آمَنَّا وَإِذَا خَلَوْا عَضُّوا عَلَیْکُمُ الْأَنَامِلَ مِنَ الْغَیْظِ. قُلْ مُوتُوا بِغَیْظِکُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلیمٌ بِذاتِ الصُّدورِ. (منافقان) زمانی که شما را ملاقات کنند، گویند ایمان آوردیم و هنگامی که خلوت کنند از (موفقیت) شما، انگشتان خود را از شدت خشم گاز می گیرند. بگو با این خشم تان بمیرید. همانا خداوند به درون سینه ها آگاه است".

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    8 0
    عالی واگاهی بخش بود
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
      11 0
      تاجزاده را فقط به ملانصرالدین قصه ها می توان تشبیه کرد!
  • عبدالله مومن IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    21 1
    وجود تبهکارانی متل تاجزاده به ما نشان می دهد که در درون افساداتیهای تبهکار و دزد و خائن در کشور ما چه می گذرد و چه می خواهند.
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    17 1
    مرگ بر آمریکای جنایتکار
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    13 0
    تاجزاده نماد ظاهری باطن اصلاح طلب ها است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس