کد خبر 1225117
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۹
گروسی

نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی از ارسال نامه علی اکبر صالحی به گروسی خبر داد

به گزارش مشرق، «کاظم غریب آبادی» سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان های بین المللی در وین، از ارسال نامه علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی به مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر داد. 

غریب آبادی افزود: در این نامه که در واقع پاسخ به نامه هفته قبل آقای گروسی می باشد و بخش کوتاهی از آن در گزارش اخیر مدیرکل نیز آمده، به گفتگوی تلفنی دو طرف درخصوص سرنوشت تفاهم فنی مشترک که در سوم خردادماه منقضی شد، اشاره شد و آمده است: "همانگونه که گفتم، ایران این بار تصمیم گرفت تا تفاهم فنی مشترک را تمدید نکند، اما با هدف تمهید فرصت بیشتر برای ایجاد پیشرفت و به نتیجه رساندن گفتگوهای فنی ایران و آژانس، ثبت و نگهداری داده ها را برای یک ماه دیگر ادامه دهد". 

نماینده دائم کشورمان همچنین گفت که این نامه به تعاملات موجود فیمابین ایران و آژانس در حوزه پادمان نیز پرداخته و در آن آمده است: «ایران تاکنون حداکثر تلاش خود را در همکاری با آژانس به شیوه ای محتوایی و با ارائه توضیحات و پاسخ های ضروری به عمل آورده است. ما از آمادگی آژانس برای تعامل فعالانه و متمرکز با ایران با هدف حل و فصل چند موضوع پادمانی، بدون تاخیر، استقبال می کنیم و به طور جدی انتظار داریم که این تعامل متقابل، بزودی منجر به نتیجه عملی در این زمینه شود.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    2 0
    :)))))) دیگه اطلاعات دوربین ها نرسیده گفتن با نامه و دستخط اوضاع و احوال رو گزارش کنیم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس