کد خبر 1224488
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
مجلس

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از تصویب تقاضای اعمال ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس برای رسیدگی به تخلفات سازمان سمت در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه، ۹ خرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در ابتدای جلسه امروز درباره موضوع انتخاب اعضای هیأت رئیسه کمیسیون برای اجلاسیه دوم بحث و بررسی صورت گرفت و مقرر شد انتخاب هیأت رئیسه کمیسیون به  جلسات آینده موکول شود.

وی افزود: رسیدگی به تقاضای ماده (۲۳۴) آیین‌نامه داخلی مجلس در خصوص عملکرد سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم اسلامی و انسانی دانشگاه‌ها (سازمان سمت) دستور بعدی این کمیسیون بود که بعد از رای گیری در این باره، نمایندگان عضو این کمیسیون با آن موافقت کردند که قبل از آن گزارش تخلفات در حوزه‌ نشر، پژوهش، اداری و استخدامی و عمرانی و دفاعیات رئیس سازمان سمت استماع شده بود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات تصریح کرد: مقرر شد اعمال ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس برای رای گیری نمایندگان در نوبت صحن علنی مجلس قرار گیرد و در رأی مثبت به قوه قضائیه ارجاع خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    0 0
    مجلس چرا مشکلات ما مردم رو در اولویت نمیگذاره علاوه بر اینکارها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس