مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور سردار اشتری و معاونانش برای بررسی موضوع امنیت انتخابات ۱۴۰۰ برگزار شد.

به گزارش مشرق، ابولفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون خود، اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور سردار اشتری و معاونانش برای بررسی موضوع امنیت انتخابات ۱۴۰۰ برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه سردار اشتری باارائه گزارشی از اقدامات و تدابیر درنظر گرفته شده نیروی انتظامی در تشکیل قرارگاه انتظامی امام علی (ع) در مراحل پیش، حین و پس از برگزاری انتخابات، بر آمادگی کامل ناجا برای برگزاری آرام و امن انتخابات تاکید کرد.

عمویی همچنین خاطرنشان کرد: سردار بابایی، فرمانده پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی هم در این نشست با مروری بر راهبردهای دشمن برای تهدیدسازی از انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد که دشمن پروژه عصبانی سازی مردم را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش جامع ارائه شده، نیروی انتظامی، اشراف خوبی بر روی جریان‌های معارض از جمله جریان نفاق و آنارشیست‌ها دارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: سردار ساجدی نیا، معاون عملیات نیروی انتظامی هم در این با ارایه گزارشی از آمادگی یگانهای عملیاتی و امدادی نیروی انتظامی برای حفظ امنیت ۷۵ هزار صندوق رای در انتخابات، خاطرنشان کرد که تدابیر لازم برای مراقبت از امنیت ستادهای انتخاباتی هم صورت گرفته است.

وی در بیان دیگر جزئیات نشست مذکور، ‌گفت: نمایندگان عضو کمیسیون هم در جلسه ضمن تقدیر از اشراف و تدابیر نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ به احسن وجه، دغدغه‌های مدنظر خود را طرح کردند که مورد توجه مقامات نیروی انتظامی قرار گرفت.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس