شریعتمداری

مدیر مسؤول روزنامه کیهان با بیان اینکه عملکرد دولت در این هشت سال باید به‌حساب اصلاحات نوشته شود، گفت: در سال ۹۲ رئیس جریان اصلاحات از رئیس‌جمهور وقت حمایت و در سال ۹۶ هم ادامه داشته است.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری  ظهر امروز در وبینار تخصصی با موضوع «حضور حداکثری، انتخاب آگاهانه»، با بیان اینکه نیروهای انقلاب و جبهه اصلاحات که دو فاکتور اصلی در انتخابات هستند، اظهار کرد: استکبار همواره در پی آن است تا دولتی در جمهوری اسلامی روی کار بیاید که همسو با آنان بوده و برنامه‌های غرب را با تفکر لیبرالی در کشور اجرایی کند.

وی با اشاره به برنامه‌های استکبار در راستای کاهش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: تلاش آمریکایی‌ها برای اثرگذاری در انتخابات که از نوع تخریبی، نظیر پیشگیری از مشارکت حداکثری است.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان یکی از تفاوت‌های موجود در احزاب سیاسی در کشور را میزان بهره‌مندی از ظرفیت‌های داخلی دانست و بیان کرد: در کشور دو حزب سیاسی وجود دارد که یکی به دنبال گشایش در خارج مرزها گشته و دیگری اعتقاد ویژه‌ای به ظرفیت‌های داخلی دارد.

شریعتمداری با تأکید بر اینکه به‌منظور شناسایی حمایت آمریکا از یک جریان سیاسی باید به عملکرد آن رجوع شود، افزود: استکبار وقتی از یک جریان سیاسی حمایت می‌کند می‌توان به مواضع و عملکرد آن جریان مراجعه کرد

وی با بیان اینکه عملکرد دولت در این هشت سال باید به‌حساب اصلاحات نوشته شود، تصریح کرد: در سال ۹۲ رئیس جریان اصلاحات از رئیس‌جمهور وقت حمایت و این حمایت‌ها در سال ۹۶ هم ادامه داشته است ولی این روزها که ناکارآمدی دولت و نارضایتی گسترده مردم از مشکلات پدید آمده به‌وضوح دیده می‌شود، اصرار دارند از دولت آقای روحانی ابراز برائت کنند.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان یکی از دغدغه‌های امام راحل (ره) را روی کار آمدن منافقین و فاسقان دانست و گفت: روی کار آمدن منافقین منجر به تضییع حقوق بیت‌المال شده و این افراد با مؤمنان همواره در جنگ هستند.

شریعتمداری با اشاره به برنامه دقیق استکبار به تقویت نیروهای نفوذی در جمهوری اسلامی، بیان کرد: برخی از نفوذی‌ها عملیات تخریبی انجام داده و گروهی دیگر تا لحظه آخر از برنامه خود پرده‌برداری نمی‌کنند که همواره توسط دستگاه‌های اطلاعاتی شناسایی و بازداشت می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه لزوم توجه به شناخت نفوذی‌ها در کشور تصریح کرد: برخی از نفوذی‌ها که خود را به افراد تصمیم‌ساز و سیاست پرداز نزدیک کرده و برنامه‌های استکبار را در قالب تئوری به مسؤولان القا می‌کنند، لذا برای شناخت نفوذی‌ها باید دید که آنچه سیاسیون به زبان می‌آورند دشمن شاد کن است یا خیر.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان با بیان اینکه جبهه انقلاب باید با جریان نفوذی در کشور مقابله کند، گفت: جریان اصلاحات در چند سال اخیر با بحران مواجه شده و عامل آشفتگی‌های کشور تصمیم‌گیری‌های نادرست در جریان اصلاحات است، ولی اکنون به دلیل بازنده شدن تمامی ابزارهای خود با به‌هم‌ریختگی مواجه شده است.

شریعتمداری با اشاره به برداشت خود از میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: مردم با حضور خود در انتخابات پاسخی محکم به استکبار داده و با مشارکت خود باعث سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    0 0
    دقیقا . روحاین به پشتوانه تکرارهای خاتمی رای اورد . حالا اصلاح طلبان نمیتونند بگن روحانی از جنس ما نبود چون اگر نبود چرا رییستون حمایتش کرد اونم تصویری ؟؟
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    0 0
    شما هم تمام قد از محمود احمدی‌نژاد ۸ سال حمایت کردین ولی الان میگین نمی‌شناسیمش
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      0 0
      نمیگن نمیشناسیمش دارن ازش اعلام برائت میکنن
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      0 0
      احمق احمدی نژاد هر چی بود به شما شزف داشت پس حرف نزن
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    0 0
    عملکرد سی ودو سال قبلش رو به پای اصولگراها بنویسید حرف نداشت ایران تو زمان اونها اول کشور منطقه شد،ارزش ریال به دلار نزدیک شد،فقر واعتیاد ریشه کن شد بیکاری به‌طور حیرت‌انگیزی کم شد و...
  • مرتضی قاضی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    0 0
    این گروه سابقه سه دوره مملکت داری دارند. جمعا به مدت 24 سال و دلیل ان هم حضور وزرا و تفکر یکسان در اشرافیگری، رانت خواری ، نفوذ و غارت توسط اقازاد ه ها، دو تابعیتی خود و فرزندان، ترویج بی بندوباری و حمایت امریکا و انگلیس و وابستگی به انها، حمایت از واردات و دست در جیب مردم و تورم بی حد و حساب ، تهمت زنی و عدم کفایت نتایج کار انها است. حالا مدافع مردم و مظلوم نمایی میکنند. ..... بر شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس