می خواهم زنده بمانم

مجموعه نمایش خانگی «میخواهم زنده بمانم» بدون هماهنگی و اخذ مجوزهای لازم از اداره سینمایی معاونت ناجا تهیه و تولید و پس از پخش مشخص شد مشار الیه ملاحظات ناجا را در اثر تولیدی رعایت ننموده است.

به گزارش مشرق، معاون اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران طی نامه‌ای از ریاست محترم سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) خواسته با توجه به اینکه محمدحسین شایسته تهیه کننده مجموعه نمایش خانگی میخواهم زنده بمانم ملاحظات ناجا را طی جلسه‌ای که با عوامل سازنده این مجموعه داشته برای اصلاح برخی قسمت‌ها لحاظ کند و، چون تاکنون این اصلاحات انجام نشده درخواست توقف موقت این سریال را کرده است.

بیشتر بخوانید:

انتقام از کمیته‌های انقلاب اسلامی در سریال فیلیمو/ وارونه‎نمایی دهه شصت با چه هدفی صورت می‌گیرد؟

طبق آخرین پیگیری‌ها، وی او دی فیلیمو تا کنون از برداشتن قسمت‌های ابتدایی این مجموعه خودداری کرده است. در این نامه آمده است:

همانگونه که طی شماره پیروی اعلام گردیده مجموعه نمایش خانگی «میخواهم زنده بمانم» توسط آقای محمدحسین شایسته (تهیه کننده) بدون هماهنگی و اخذ مجوزهای لازم از اداره سینمایی این معاونت تهیه و تولید و پس از پخش مشخص شد مشار الیه ملاحظات و استانداردهای سازمانی ناجا را در اثر تولیدی رعایت ننموده و همین امر اعتراض جمع کثیری از کارکنان ناجا را در پی داشته است لذا پس از اعتراض ناجا مقرر شد عوامل تولید (تهیه کننده، کارگردان و نویسنده) با نماینده ناجا جلسه‌ای تشکیل و نسبت به لحاظ نمودن نقطه نظر اصلاحی اقدام نمایند و بر همین اساس و پس از منعقد شدن جلسه مورد نظر، توافق شد تهیه کننده ظرف سه روز تمامی قسمت‌های پخش شده تا قسمت یازده را از پلتفرم شبکه نمایش خانگی و تمامی سایت‌های اینترنتی جمع آوری و از قسمت دوازدهم کلیه ملاحظات سازمانی را لحاظ و لیکن پس از پخش قسمت دوازهم و سیزدهم مشاهده گردید گروه تولید به مصوبات جلسه فی مابین تمکین ننموده و بدون توجه به تاریخ درخشان سازمان‌های انتظامی قبل از ادغام (کمیته انقلاب اسلامی و شهربانی جمهوری اسلامی ایران) عملکرد آنان را به سخره کشیده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    0 0
    بودجه دادین، شروع کردن، تموم شده، پخش هم کردن، بعد تازه یادتون افتاده ایراد داره؟ گذشته از این مگه شبکه ی نمایش خانگی( بخونید خارجی ها) مگه تولید درست و در راستای منافع ملی هم داشته تا حالا؟؟؟
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    14 13
    چقدر جالب ! فیلم با محتوای دهه ۶۰ و تخریب کمیته های آن موقع میاد و عده ای نیز در خلال انتخابات هشدار برگشت کشور به دهه ۶۰ را می دهند! عجیب نیست؟ یا صرفا تصادف همزمانی اتفاقی است؟
    • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      7 13
      فتنه فتنه فتنه ولی زهی خیال باطل حزب الله در اوج قدرت است .
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    12 10
    الان وقتش نیست. باید فضا برای انتخابات آماده باشه و بگیر و ببند ها متوقف بشه
    • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      7 10
      تا مثل سال ۹۶ خوب که مغز مردم را شستشو داد و جای جلاد و شهید و عوض کرد و چند میلیون رأی افراد بی اطلاع را جابجا کرد بعد توقیفش کنند
  • US ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    0 0
    اتفاقا کسی مثل شایسته که بیش از ۲۰ سال سابقه تهیه کنندگی داره دانسته و عمدا قانون شکنی کرده، ناجا باید شکایت کند، محکومش کند و مجوز تهیه کنندگی اش را باطل کند. قانو شکنی باید هزینه داشته باشد
  • وطن پرست DE ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    9 14
    سوال اینجاست چطور بدون مجوز ناحا و خلاف قانون ساخته شد؟ مسولی که ناطر بوده باید محاکمه بشه. مشکل کارگردان و بازیگر نیست. مشکل مسولی هست که بدون مجوز ها لازم اجازه تولید و پخش رو داد.
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    1 1
    من این سریال رو دیدم بدترین توهین هارو به کمیته در دهه ۶۰ می کنه . کمیته ای ها افرادی با ظاهری مذهبی اما اهل زد و بند و فساد و دو زنه هستند . با زنان رقاص قبل از انقلاب که خودشون گرفتن یواشکی ازدواج می کنن . بی سواد و بی منطق و نامرد و بی رحم هستند اما در عین حال ظواهر اسلامی رو کامل رعایت می کنند .آدم های وحشتناکی که باید ازشون فرار کرد چون معلوم نیست چه بلایی سرت بیارن . در عین حال مافیای مواد مخدر رو به طور بالیوودی باهوش و قوی معرفی می کنند به طوری که رئیس مافیا با ۲۰ ضربه چاقو هم از پا نمی افته و همچنان محکم و قوی ریاست می کنه . و کمیته هم کاری به کارشون نداره . خلاصه این که در این سریال تمام تلاششون رو کردن تا کمیته ای ها را زامبی های بی رحمی نشون بدن که مردم رو می خورن و هر ظلم و نامردی که دلشون می خواد انجام می دن . این سریال باید کاملا توقیف بشه تا درس عبرتی بشه برای همه فیلم سازان دروغ بافه منافق .
  • IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    1 1
    خبر خوشحال کننده ایه
  • دیده بان IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    0 0
    کمی بازتر نگاه کنید خواهید دید تخریب کمیته و شهربانی نیست. بلکه به تصویر کشیدن افرادی است که از همان زمان در بدنه ی نیروهای انقلابی و مخلص ریشه دواندند و تا امروز دارند خون به دل مردم می کنند. چند قاضی فاسد را آقای رییسی از کار برکنار کرد؟ معاون اول این قوه را مگر دادگاهی و محکوم نکرد؟ فساد مگر درقوه قضاییه نبود؟ کارهای آقای رییسی تخریب قوه ی قضاییه بود یا اصلاح آن؟ شما چرا به رسالت فیلم و فیلمساز توجه نمی کنید؟ در مقابل شخصیتی مثل حاجی دشتی مگر یک شخصیت پاک و معصوم هم در کمیته نیست؟ خداوکیلی از این ذهن های بسته و مریض فاصله بگیرید. به خدا این تفکرات شماست که بعد از 43 سال از پیروزی انقلاب این همه بدبختی داریم. نکنید این کارها را
  • حسین IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    0 0
    فقط نوشتید تخریب کننده چهره کمیته های انقلاب اسلامی، خوب توضیح هم بدین در کدوم سکانس و قسمت چه اتفاقی افتاده که باعث شده چهره کمیته ها تخریب بشه. اینطوری که خواننده خبر به درستی در جریان اتفاقات قرار نمیگیره.
  • RO ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    0 0
    با سفیدنمایی دروغی همه چی حل میشه؟همه میدونیم همین الانم ناجا پر از مامور شریف و انسان و تعدادی مامور کثیف و رشوه بگیر و اهل زدو بنده،اگر کتمان میکنید یعنی کورید. دهه ۶۰ که بدتر بوده و سوابق افراد لحاظ نمیشده و سازمانهای انقلابی پر از نفوذی و خرابکار و ... بودند.
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    0 0
    اگر دولت روحانی ودار ودسته اش اینهمه وقتی که صرف تخریب انقلاب کردن صرف حل مشکلات می کردن الان کشور گل و بلبل بود چه همتی دارن در نابودی دین و وطن
  • DE ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    0 0
    امیدوارم این دولت زودتر تموم شه تا این ولنگاری غیر قابل تحمل رایج شده بین تولیدات تصویری جمع بشه. این ملیجک ها در این هشت سال هر چقدر خواستند تاختند.
  • حمید IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    0 0
    تعمیم دادن یک مورد خلاف در کمیته آن دوران به همه تشکیلات کمیته منصفانه نیست و توجیهی برای متوقف کردن سریال نخواهد بود.
  • FI ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    6 2
    سلام و درود خدا بر کمیته انقلاب اسلامی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس