گزینه مقاومت فلسطینی‎ها و یمنی‎ها در برابر تجاوزهای صهیونیستی، سعودی

وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی در حال نهایی‌سازی طرحی است تا با مستقر کردن تعداد زیادی از نظامیان این رژیم در شهرهای اشغالی، تظاهرات‌های فلسطینیان را با شدت بیشتری سرکوب کند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی از طرح «امیر اوهانا» وزیر امنیت عمومی این رژیم برای سرکوب هرچه شدیدتر تظاهرات‌های آتی فلسطینیان در شهرهای اشغالی خبر دادند.

بیشتر بخوانید:

مقاومت؛ کلید تعیین سرنوشت فلسطین

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه گزارش داد، طرح اوهانا شامل استخدام و آموزش دادن ۵۰۰۰ نیروی پلیس طی یک بازه سه ساله و همچنین به کار گرفتن فوری ۳۰۰ نفر از آنها برای جلوگیری از وقوع اعتراضات فلسطینی‌ها در شرایط کنونی است.

بر این اساس، پنج یگان ذخیره پلیس مرزی نیز برای مقابله با تظاهرات‌کنندگان فلسطینی در شهرهای اشغالی مستقر می‌شوند.

به نوشته روزنامه «جروزالم‌ پست» به نقل از این گزارش، اوهانا قصد دارد سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک» را نیز برای سرکوب فلسطینیان وارد عمل کند و یکی از وظایف آن نیز رهگیری کسانی است که در شبکه‌های اجتماعی به اعتراضات دعوت می‌کنند.

وزارت امنیت عمومی رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای درباره این طرح مدعی شده که به برنامه‌ای نیاز دارند تا تظاهرات‌های احتمالی فلسطینیان در آینده را با شدت بیشتری سرکوب کنند.

پیش از این نیز نظامیان رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را در جریان تظاهرات در نابلس،‌ در کرانه باختری به شهادت رساندند. 

تصمیم صهیونیست‌ها برای اخراج و مصادره اراضی فلسطینیان در محله شیخ الجراح در قدس اشغالی باعث تشدید تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی شد و گروه‌های مقاومت نیز به این تصمیم صهیونیست‌ها واکنش نشان دادند.

درگیری رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تعرض‌ها در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در این درگیری‌ که تا جمعه هفته قبل در جریان بود، رژیم صهیونیستی در غالب حملات خود با هجوم به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون کشید که گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایت‌ها مواضع این رژیم را هدف حمله گسترده راکتی قرار دادند و سامانه گنبد آهنین در رهگیری بسیاری از آن‌ها ناموفق عمل کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس