کد خبر 1223979
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
تشکیلات خودگردان

مأموران تشکیلات خودگردان فلسطین بیش از 20 فلسطینی را به دلیل حمایت از قدس و غزه بازداشت کردند.

به گزارش مشرق، گروه «وکلای حامی عدالت» در فلسطین امروز (شنبه) در بیانیه‌ای از دستگیری‌های گسترده در کرانه باختری به دست مأموران تشکیلات خودگردان (به سرکردگی محمود عباس) خبر داد.

به نوشته وبگاه عربی۲۱، بیش از ۲۰ فلسطینی به دلیل شرکت در اعتراضات ضد صهیونیستی و در دفاع از بیت‌المقدس و غزه بازداشت شده‌اند و علاوه بر این از فعالان و نویسندگانی که در فضای مجازی یا فعالیت‌های مردمی در حمایت از قدس حضور فعال داشتند، خواسته شده است تا برای ادای توضیح حضور یابند.

سازمان امنیت تشکیلات خودگردان نیز «هیثم سیاج» که به تازگی از زندان آزاد شده است را دوباره بازداشت کرده است. روند بازداشت فعالان فلسطینی نیز همراه با ضرب و شتم و توهین بوده است.

گروه «وکلای حامی عدالت» سپس تأکید کرد که این بازداشت‌ها خلاف قانون بوده و مأموران به هنگام بازداشت هیچ حکم قضایی در دست نداشتند.

این گروه از تمامی جریانات سیاسی و مردمی فلسطینی خواست تا هرچه سریع‌تر برای آزادی بازداشت شدگان و توقف این روند وارد عمل شوند.

تشکیلات خودگردان فلسطین به سرکردگی «محمود عباس» با رژیم صهیونیستی هماهنگی امنیتی دارد و گروههای فلسطینی بارها خواستار پایان این روند شده‌اند. در برخی موارد ارتش صهیونیستی کار بازداشت فلسطینیان را به تشکیلات خودگردان می‌سپارد و نهادهای امنتی تشکیلات خود را موظف به ارائه اطلاعات مورد نیاز رژیم صهیونیستی می‌دانند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضایی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    1 0
    چقدرنفرت انگیز است همکاری باد شمن و مزدوری ان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس