ایران، سرزمینی تاریخی و باستانی در قلب کره زمین که مملو از زیبایی ها و جاذبه های خیره کننده است. ایرانگردی لذتی است به یاد ماندنی در کشوری چهار فصل که باستان و مدرنیته را به یکدیگر به یکدیگر پیوند داده است. تنوع جاذبه ها، غذاها، گویش ها، لباس ها و در مجموع فرهنگ ها در نقطه به نقطه ایران قابل مشاهده است. مسلما ایرانگردی تجربه ای منحصر به فرد است که می توانید برگه ای جدید در خاطراتتان اضافه کنید.

اما مطمئنا خیلی از شماها برای گشت و گذار در شهرهای کشور به دنبال موقعیتی هستید که بتوانید با هزینه کمتر لذت فراوانی از سفرتان ببرید.

همراه ما باشید که قصد داریم شما را با چند ترفند برای سفر به توریستی ترین شهرهای کشورآشنا کنیم

مناسب‌ ترین زمان سفر به قشم

اگر به دنبال بهترین زمان سفر به قشم به شرط اینکه هم زمان خلوتی باشد و هم اینکه هزینه زیادی را متقبل نشوید می توانید فصل تابستان را به عنوان زمان سفرتان انتخاب کنید.

دلیلش هم خیلی ساده است زیرا با توجه به شرایط لقلیمی جزیره قشم مسافران کمتری ترجیح می دهند در این فصل به قشم سفر کنند و در نتیجه هزینه سفر به قشم کاهش میابد.

راه حل دوم: زمانی که آفر تور قشم به عنوان تور قشم لحظه آخری ارائه میشوند. شما میتوانید از همان امکانات تور سابق ولی با قیمت پایین تر استفاده نمایید پس اگر هوشمندانه عمل کنید می توانید بهترین تور ارزان لحظه آخری قشم را در زمان مناسب خرید یا رزرو کنید. لازم به ذکر است که در تورهای لحظه آخری هیچ واسطه گری وجود ندارد پس پول را مستقیم واریز نمایید تا یک مسافرت با کیفیت داشته باشید.

ارزانترین زمان برای سفر به توریستی ترین شهرهای ایران

تنگه چاهکوه قشم

سفر به کیش بدون پرداخت هزینه اضافی

سفر به جزیره کیش از طریق تور معمولاً بهتر و ارزانتر از سفر شخصی است. تور کیش معمولاً شامل بلیط رفت و برگشت ، پذیرش فرودگاه و محل اقامت در هتل به همراه صبحانه است. برای خدمات گردشگری هزینه جداگانه ای در نظر گرفته شده است، اما برخی از تورها در جاذبه ها، تورهای جزیره ای، رستوران ها ، پارک دلفین ها و موارد دیگر تخفیف دارند. برخی از بسته های دیگر شامل ناهار و شام نیز می باشد.

همچنین تورهای لحظه آخری کیش موقعی که ظرفیت هواپیما و همچنین هتل های کیش تا زمان شروع تور تکمیل نشوند آژانس های مسافرتی با پائین‌ترین نرخ ممکن آن تور را به فروش می رسانند. که این اتفاق بیشتر در تابستان باتوجه به گرمای هوای این جزیره اتفاق می افتد و وگرنه در زمان هایی که جشنواره های کیش برگزار می شوند و یا تعطیلات نوروزی و همچنین آخر هفته ها کمتر می توان شاهد عرضه تورهای لحظه آخری بود.

ارزانترین زمان برای سفر به توریستی ترین شهرهای ایران

کشتی یونانی در جزیره کیش

بهترین موقع برای سفر ارزان به مشهد

به طور متوسط ​​، این ارزان ترین تاریخ ها برای سفری ارزان با تور مشهد و اقامت در یک هتل مشهد خواهد بود:

· اواسط اردیبهشت تا اواخر خرداد

· اواسط مهرماه تا نزدیک های عید نوروز

ارزانترین زمان مطلق برای تعطیلات در مشهد معمولاً اواسط اردیبهشت است. و افرادی که هزینه سفر به مشهد برای خرج کمتر برایشان خیلی اهمیت دارد می توانند در این بازه زمانی عازم این شهر شوند.

البته به این نکات نیز توجه داشته باشید در زمان محرم و صفر مخصوصا شهادت امام رضا (ع) مشهد شلوغ ترین روزهای خود را سپری می کند و آخر هفته ها هم هزینه های سفر هب مشهد کمی بالاتر می رود.

اگر به دنبال سفر با تور لحظه آخری مشهد هستید در نظر داشته باشید که تورهای لحظه آخری در ایام شلوغی مشهد، تقریبا وجود ندارند!

ارزانترین زمان برای سفر به توریستی ترین شهرهای ایران

پارک کوهسنگی مشهد


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس