کد خبر 1223829
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۰
واکنش نیمار به فسخ قراردادش از سوی نایکی

ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به فسخ قراردادش از سوی شرکت تولید البسه و لوازم ورزشی نایکی آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، نیمار که این روزها در اردوی تیم ملی برزیل در ریودوژانیرو در حال آماده سازی خود برای حضور در بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ است، به اسپانسر شخصی خود نایکی حمله کرد و ادعای این شرکت آمریکایی در مورد دلیل فسخ قرارداد بین این دو طرف را تکذیب کرد.

نایکی روز گذشته (جمعه) مدعی شد که قرارداد اسپانسری‌اش با نیمار را به دلیل متهم بودن این بازیکن برزیلی به تعرض به یک کارمند زن این شرکت آمریکایی و عدم همکاری با مقامات قضایی در پروسه حقوقی رسیدگی برای اثبات صحت و سقم این ماجرا، فسخ کرده است.

نیمار اما این موضوع را به کلی تکذیب کرد و در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت:«این ادعا که قرارداد من به خاطر عدم همکاری با حسن نیت در پروسه تحقیقات فسخ شده، مزخرف و یک دروغ محض است.» این اولین واکنش نیمار از زمان متهم شدنش به تعرض از سوی کارکند شرکت نایکی بوده است.

بیشتر بخوانید:

نیمار واکسن کرونا زد+ عکس

طبق شکایت تنظیم شده از سوی این زن آمریکایی که در نشریه وال‌استریت ژورنال چاپ شده، ماجرایی که نیمار تکذیب می‌کند در سال ۲۰۱۶ رخ داده است، زمانی که نیمار در نیویورک حضور داشته و کارمند نایکی به هتل محل اقامت او رفت تا درباره مسائل مربوط به قرارداد جدید ستاره برزیلی با او گفت‌وگو کند اما مورد تعرض قرار می‌گیرد.

نیمار در واکنش به متهم شدنش به تعرض هم گفت: حتی به من فرصت ندادند از خودم دفاع کنم. آنها به من فرصت ندادند که ببینم آن شخصی که ادعا می‌کند به او تعرض کرده‌ام را ببینم. من حتی این شخصی که آنها می‌گویند را نمی‌شناسم که خواسته باشم با او رابطه بدی داشته باشم. من حتی فرصت صحبت با او را پیدا نکردم که دلایل واقعی ناراحتی‌اش را بدانم. یعنی آن شخص، آن کارمند هیچ محافظ و همراهی نداشته و من هم به عنوان یک ورزشکار هیچ محافظی نداشتم؟ تا کِی؟

نیمار در ادامه با متهم کردن نایکی به پنهان کردن واقعیت، افزود: من سال ۲۰۱۷ برای یک برنامه تبلیغاتی به آمریکا برگشتم و همان افرادی که آنها را سال قبل ملاقات کرده بودم دوباره مسئول رسیدگی به امور بودند. پس چرا آن زمان چیزی به من گفته نشد و هیچ چیزی تغییر نکرد. در سال‌های ۲۰۱۷، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ ما کلی سفر داشتیم، بیشمار جلسات تمرینی و برنامه تبلیغاتی داشتیم اما هیچ کسی چیزی در این باره به من نگفت. امکان دارد یک مسئله به چنین مهمی رخ داده باشد و در این سال‌ها هیچ کسی به آن اشاره نکرده باشد؟

 نیمار در پایان به اینکه هنوز مجبور است محصولات نایکی را برتن کند (پیراهن تیم ملی برزیل) اشاره‌ای کنایه‌آمیز داشت و نوشت: من همچنان باید نشان برندی که به من خیانت کرده است را روی سینه‌ام داشته باشم. زندگی همین است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس