کد خبر 1223768
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
جزئیات قرارداد پیشنهادی 10 ساله بارسا به لیونل مسی +عکس

اسپورت کاتالونیا از جزئیات قرارداد پیشنهادی بارسلونا به لیونل مسی برای ادامه کار در این تیم پرده برداشت.

به گزارش مشرق، هنوز لیونل مسی با بارسلونا برای ادامه کار به توافق نرسیده است. برخی رسانه‌های کاتالونیایی امیدوار هستند تا پیش از آغاز کوپاآمریکا این اتفاق رخ دهد ولی هنوز اخباری در خصوص تمدید مسی با این تیم مخابره نشده است. با اینکه به نظر می رسد مسی در بارسلونا می‌ماند ولی اکنون او به اردوی تیم ملی آرژانتین رفته و مشخص نیست که چه زمان در خصوص آینده خود صحبت خواهد کرد.

اسپورت کاتالونیا از این فرصت استفاده کرد و از جزئیات قرارداد پیشنهادی بارسلونا پرده برداشت. طبق گزارش سایت نزدیک به باشگاه بارسلونا، این تیم برای مسی پیشنهاد تمدید ۱۰ ساله مهیا کرده است و می‌خواهد او را تا سن ۴۵ سالگی در باشگاه نگاه دارد.

طبق گزارش اسپورت، پیشنهاد ۱۰ ساله بارسلونا به ۳ بخش تقسیم خواهد شد. در بخش اول گزارش شده که مسی تا سال ۲۰۲۳ برای بارسلونا بازی کند و در این مدت هر فصل ۶۰ میلیون یورو دستمزد بگیرد.

بیشتر بخوانید:

مسی بهترین بازیکن فصل لالیگا شد+عکس

پس از این ۲ سال، مسی به باشگاه اینترمیامی آمریکا، باشگاه دیوید بکام، خواهد رفت و در آنجا نیز طی ۲ فصل ۱۲۰ میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت.

با پایان فصل ۲۰۲۵ ، مسی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد و به عنوان سفیر باشگاه بارسلونا به تیم آبی‌اناری‌ها باز خواهد گشت. بارسلونا می‌خواهد به مسی پیشنهاد بدهد که ۶ فصل به صورت سفیر برای این باشگاه کار کند و به وجهه این تیم کمک کند. حضور مسی به عنوان سفیر می‌تواند کمک‌های مالی فراوانی برای بارسلونا به همراه داشته باشد.

هنوز مشخص نیست که مسی این پیشنهاد را قبول می‌کند یا خیر ولی چیزی که به نظر می‌رسد این بوده که مسی در فصل آینده باز هم پیراهن بارسلونا را خواهد پوشید. باید دید مسی که اکنون در آستانه ۳۴ سالگی است تا کی‌ می‌تواند برای بارسلونا بازی کند.

جزئیات پیشنهاد ۱۰ ساله بارسا به مسی +عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    3 4
    مسی که فعلا درزمین صهیونیست ها بازی میکنه!!!!!!!!!!!!خاک برسرش!
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      2 1
      چه زمینی؟
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    0 0
    چرا خبر یکی از حامیان صهیونیست ها را پوشش میدهید ؟
  • احسان IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    0 0
    سلام مسی‌رو دوست دارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس