کد خبر 1223407
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴
تیم ملی ایران باید فکر دوم شدن را از سرش بیرون کند

مربی تیم ملی در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه گفت: دوم شدن در گروه مساوی است با عدم صعود به جام جهانی و ما باید فقط به فکر این باشیم که هر چهار تیم رقیب خود را شکست دهیم و به عنوان تیم اول صعود کنیم.

به گزارش مشرق، بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی گفت: تیم‌های عراق و بحرین بازی‌های شجاعانه و خارج از ظرفیت هایشان برابر ایران انجام دادند و ما این تیم‌ها را دست کم گرفته بودیم. اکنون روزهای سختی برای تیم ملی است. البته من فکر می‌کنم تیم ملی کشورمان در بازی های سخت، نتایج خوبی گرفته است و اگر بازیکنان تمرکز لازم را داشته باشند، به طور حتم به موفقیت دست می‌یابند.

وی افزود: من فکر می‌کنم تیم ملی در آسیا بالاترین شانس را برای صعود به جام جهانی دارد. ما ۳۰ بازیکن خوب در خارج از کشور داریم، اما در دوره‌های قبل به این صورت نبود و ۳، ۴ بازیکن لژیونر داشتیم. من به اعتبار بازیکنان خوب تیم ملی می‌گویم که تیم ملی لیاقت این را دارد که به جام جهانی برود.

ذوالفقارنسب درباره انصراف کره شمالی از رقابت‌های مقدماتی گفت: تیم ملی باید در گروهش اول شود و هیچ کس فکر نمی‌کند که تیم ملی به عنوان تیم دوم هم می‌تواند به مرحله بعد صعود کند. در مجموع تیم ملی ما این ظرفیت را دارد که تیم‌های عراق و بحرین را در بحرین شکست بدهد و به مرحله بعد راه یابد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمود IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 0
    سلام بردکتر ذوالفقارنسب بهترین وفنی ترین مربی حال حاضر کشور که متاسفانه بدلایل نامعلوم بیرون گود مانده
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 0
    درود بر تیم ملی آذربایجان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس