برای استفاده از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور برنامه داریم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: آمده‌ایم که تحول بزرگی را ایجاد کنیم و در این تحول بزرگ، به ظرفیت‌های خارج از کشور بعنوان یک فرصت بزرگ نگاه می‌کنیم.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم پس از ضبط برنامه در رسانه ملی با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: ما ۱.۱ درصد جمعیت جهان داریم و بیش از ۶ درصد از امکانات دنیا در جغرافیای ایران گذاشته شده است بنابراین زیبنده نیست که به تعارضات موجود تن بدهیم.

بیشتر بخوانید:

️دوتابعیتی‌ بودن فرزند علیرضا زاکانی صحت ندارد

وی تاکید کرد: آمده‌ایم که تحول بزرگی را ایجاد کنیم و در این تحول بزرگ، به ظرفیت‌های خارج از کشور بعنوان یک فرصت بزرگ نگاه کنیم، چه در جهت دیپلماسی هوشمند و فعال و چه در جهت استفاده از ظرفیت ایرانیان بزرگ خارج از کشور.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما نسبت به ایرانیان خارج از کشور وظیفه داریم چراکه آنها ایران را دوست دارند و ما باید از ظرفیت‌های آنها استفاده کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • raya IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    1 0
    شما داخلی ها رو دریاب لطفا خارجی پیشکش .
  • DE ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 0
    آمده‌ایم که تحول بزرگی را ایجاد کنیم و در این تحول بزرگ، به ظرفیت‌های خارج از کشور بعنوان یک فرصت بزرگ نگاه می‌کنیم.// دادا قبلا ظرقیت های بزرگ خارج از کشور رزرو شده اند اونها صاحب دارند بیش از اکثریت ظرفیتهای بزرگ وامدار و نوکر اصلاح تبه کاران هستند سرمایه شون و وجودشون و زندگیشون را مدیون اصلاحات و رانتخواری هستند. وقت خودتان را تلف نکنید. حالا اگر در خارج از کشور کسی را پیدا کردی که بی ارتباط با ایران و رانت سرمایه دارد و سرمایه اش دزدی نیست حتما خودش با شما کار خواهد کرد زیرا اگر اهل زدو بندو رانت و دزدی بود که اصلاح طلب شده بود.گشتیم نبود نگرد نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس