کد خبر 122261
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۲

مجيد جلالي فصل گذشته سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان بود و امسال سرمربي تيمي شده که سهميه حضور در جام باشگاه هاي آسيا را نيز کسب کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از ايلنا، بعد از جدايي عبدا... ويسي سرمربي فصل گذشته تيم فوتبال صباي قم، مجيد جلالي رسما به عنوان سرمربي اين تيم معرفي شد.

در جلسه استاندار قم با هيئت مديره باشگاه فرهنگي ورزشي صباي قم، سکان هدايت اين تيم، به مجيد جلالي سپرده شد. مجيد جلالي فصل گذشته سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان بود که امسال سرمربي تيمي شده که سهميه حضور در جام باشگاه هاي آسيا را نيز کسب کرده است.

عبدا... ويسي سرمربي پيشين صبا در فصل گذشته با وجود اين که بازيکنان مطرحي در تيم فوتبال صباي قم نبودند، اما موفق شد، سهميه حضور در جام باشگاه هاي آسيا را براي اين تيم کسب کند، اما بعد از اتمام قراردادش و با وجود تمايل مسئولان اين تيم براي تمديد قرارداد، خود مايل به ادامه همکاري با اين تيم نبود و پس از جدايي از صباي قم، سرمربي پيکان قزويني شد که امسال مجددا به ليگ برتر فوتبال ايران راه يافته است.

مجيد جلالي که در فوتبال ايران به مجيد کامپيوتر مشهور است، در سال 1335 در محله عارف تهران به دنيا آمد. جلالي فوتبال خود را از زمين قيايي زير نظر ناصر عبدي در باشگاه البرز شروع کرد و تا سال 1365 در کسوت بازيکن در تيم هاي وحدت و شاهين بازي کرد.

جلالي مربيگري را از سال 1357 در تيم هاي جوانان و نوجوانان وحدت شروع کرد و تا کنون در تيم هاي وحدت ، هما و مقاومت تهران ، پيام مقاومت مشهد ، سايپا ، پاس ، صبا باتري ، شهيد قندي يزد ، استقلال اهواز و فولاد خوزستان مربيگري کرده و در سطح ملي هم هدايت تيم هاي ملي نوجوانان ايران ، جوانان ايران و تيم نيروهاي مسلح ايران را به عهده داشته است.

وي دوره هاي مربيگري از ابتدايي ترين سطح تا بالاترين سطح که مدرک حرفه اي مربيگري مي باشد را طي کرده است.

از افتخارات جلالي مي توان به قهرماني و نايب قهرماني تيم نوجوانان و جوانان وحدت در تهران ، قهرماني در مسابقات جوانان ايران با تيم جوانان تهران ، قهرماني در ليگ برتر و جام اتحاديه ايران با تيم پاس تهران ، قهرماني در جام حذفي ايران و قهرماني در سوپر جام ايران با تيم صبا باتري اشاره کرد.

مجيد جلالي در حال حاضر علاوه بر سرمربيگري تيم فوتبال صباي قم، دبير کل کانون مربيان فوتبال ايران و مدرس بين المللي فيفا نيز مي باشد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس