سردار صفوی

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه امیدواریم با روی کار آمدن یک دولت کارآمد و مردمی به یک وضعیت مطلوب برسیم، گفت: بعضی افراد می‌گویند علی برکت الله اما کارهای آنها برکت ندارد.

به گزارش مشرق، سرلشکر سید یحیی صفوی، مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا عصر امروز(سه‌شنبه) در مراسم بزرگداشت سردار حجازی گفت: اراده خداوند این بوده است که قرن حاضر را قرن بیداری ملت‌های اسلامی و نجات ملت‌های تحت ستم از دست مستکبرین قرار دهد. تغییرات بزرگ در قرن حاضر به نفع ملت‌ها و به ضرر قدرت‌های ظالم مثل آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و انگلیسی‌ها رخ داده است.

وی همچنین گفت: به نظر می‌رسد که دوران افول و زوال سیاسی و قدرت آمریکایی ها شروع شده است.

صفوی افزود: شکل‌گیری قدرت بزرگ جهان اسلام در قرن حاضر توسط مردانی الهی و رهبران شجاع، خردمند و با تقوا شروع شده است. رهبرانی همچون امام خمینی(ره)، آیت‌الله خامنه ای، و رهبرانی همچون مجاهد بزرگ حاج سید حسن نصرالله.

وی اضافه کرد: این رهبران بزرگ را جوانانی شجاع و فداکار همراهی می‌کنند. این جوانان برومند زیر پرچم این رهبران، با خردمندی، شجاعت، همراه با خانواده هایشان راه خدا را پیش گرفتند.

سرلشکر صفوی گفت: آنچه که از انسان‌ها می‌ماند، هدف، تفکر و اندیشه است. سردار حجازی قویترین نیروی مقاومت ادوار بسیج را در زمان فرماندهی خود تشکیل داد. همچنین سردار حجازی بسیج سازندگی را راه‌اندازی کرد.

وی ادامه داد: رهبری فرمودند سردار حجازی نیروی تاثیرگذاری در همه حوزه‌ها بود این مهم است که انسان در شرایط مختلف چقدر تاثیرگذار باشد. بعضی افراد می‌گویند علی برکت الله اما کارهای آنها برکت ندارد.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه از کار بعضی سیاسیون سر در نیاوردیم گفت: امیدوارم عاقبت برخی از سیاسیون ختم به خیر شود.

وی افزود: مردم فلسطین در این چند روز از ۳ جبهه قدس کرانه باختری و نوار غزه بر سر صهیونیست‌ها آتش ریختند و این دستاورد خون شهدا است.

سرلشکر رحیم صفوی تاکید کرد: امیدواریم با روی کار آمدن یک دولت کارآمد و مردمی از این وضعیت نامطلوب به یک وضعیت مطلوب در آینده برسیم. این بستگی به حضور مردم دارد. باید یک دولت از جنس مردم بر سر کار بیاید.

وی در پایان گفت: رئیس جمهور باید بداند و بتواند و انگیزه داشته باشد. رئیس جمهور باید انقلاب اسلامی مردم و درد مردم را بشناسند. صرفاً مردم تهران را نبیند بلکه مردم سیستان و بلوچستان، کردستان و نقاط دیگر را نیز ببیند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 16
  • آرش IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    19 27
    شما برکت داری !!! با پول نفت مردم .....
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      16 10
      ساکت اصلاحاتی احمق
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      15 10
      پول نفت مردم رو از گیرندگان دلار رانتی جهانگیری و وارداتچی های نورچشمی دولت اصلاح طلب تدبیر و امید طلب کن
    • سعید IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      4 5
      آرشس خان ، پول نفت که دست دولت محبوبتونه، در ضمن اگر برکتی هم در کشور هست به برکت وجود سپاهه. فقط مشتی وطن فروش غربزده علیه سپاه عقده گشایی می کنند.
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    14 12
    ساعت خواب کجا بودی صدات الان بلند شده ترسیده بودی!
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    7 9
    سردار به نکته خوبی اشاره داشتند . آن هم در عرض یکسال و نیم گذشته برای سرکشی به نزدیکترین محل مثل اطراف تهران . از دفتر بیرون نروند . مثل آدمی میمونه دهانش را باز کنه و دعا بخونه که خداوندگارا بر من عنایتی کن و طعامی بفرست . در حالیکه باید کار کند تا مزدی بدست آورد و برکت را با خود بمنزل ببرد...
  • علی IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    12 8
    داداش! علی برکت الله را برای خودشان میگن، برای مردم نمیگن که!!!! قبل انقلاب در قم زیر زمین اجاره ای زندگی می کرد اما الآن در کجا!!!!! این علی برکت الله نداره!!!؟؟؟ 18 ملیارد دلار و60 تن طلا را غیب کردند، علی برکت الله نداره؟؟؟!!! کل خاندان وابستگان را ملیاردر کرده، علی برکت الله نداره؟؟!!! برای خودش گفته که انصافا هم برکت داشته. کل مردم را به خاک نشانده خودش ریش وپشم رنگ ومش می کنه ونیشخند هم میزنه ملعون منافق ریاکار دروغگوی فریبکار....
  • ر - ق IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    7 8
    به یاری خدا و مردم باید مرد میدان مرد خد ا مرد انصاف عدالت مرد راستی و صداقت همچو قاسم سرباز ولایت مرد خاک و وطن مرد میدان عمل مرد ایمان و حیا مرد قرآن و شرف مرد عزت مرد امید و ارزش های پاک چون به میدان آید حقیت آشکار شود آنوقت ظهور مولا نزدیک شود.انشا الله
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    9 6
    يكي ازشروط بركت خلوص نيت وصداقت گوينده است كه ازرفتاروافكاراومشخص ميشود.
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    8 9
    سردار عزیز ، اینها علی برکت الله را برای خشنودی اربابانشان آمریکا و اسرائیل می گویند و برای آنها آرزوی موفقیت دارند نه برای مردم زودباوری که فکر کردند با آمدن این جماعت آمریکاپرست یعنی شیطان پرست حال و روزشان بهتر می شود . روحانی و همفکران فاسدش در جهت نابودی حیثیت و شرافت این کشور خیلی تلاش کردند اما از آنجایی که امید این مردم مظلوم به خداوند بود مکر و حیله این جماعت فاسد و حیوان صفت و خیانتکار به خودشان برگشت و به حول قوه الهی در پیشگاه ملت مظلوم و ستمدیده ایران بشدت روسیاه شدند و ان شاءالله تعالی در مقابل شهدای مظلوم وطن و شهدای سربریده مدافع حرم و سردار مظلوم و بزرگوار قاسم سلیمانی عزیز روسیاه و سرافکنده باشند و در تاریخ ایران زمین همیشه ازاین جماعت پلید و فاسد و حیوان صفت به خفت و خواری و ذلت یاد شود و اعمال کثیف این جماعت فاسد برای همیشه در یادها خواهد ماند. به امید نابودی و روسیاهی خیانتکاران به این مردم مظلوم الهی آمین
  • مجید US ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    5 9
    بسیار حرف منطقی بود
  • علی IR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    7 1
    تو این ۸ سال کجا بوری؟
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      2 3
      والله ما نفهمیدیم شماها دقیقا چی میخوایید ؟؟ حرف بزنن میگید سپاه در دولت دخالت میکنه ! دولت در سایه ! اگر هم حرف نزنه میگید کجا بودی ؟؟
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      1 3
      همونجا که تو بودی
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    4 0
    این حکومت برای همه برکت داشته
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    1 4
    بابا ای والله دمت گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس