علت قطعی برق در کمبود تولید است

فرماندار ویژه ری با اشاره به اینکه برای خروج از پیک مصرف و مدیریت شبکه، قطعی برق صورت می‌گیرد گفت: علت قطعی برق در شبکه توزیع نیست بلکه در کمبود تولید است.

به گزارش مشرق، حسین توکلی کِجانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت قطعی برق در کشور و خصوصاً در شهرستان ری اظهار داشت: افزایش دما، گرم شدن هوا و همچنین کاهش سطح آب سدها و افزایش مصرف برق، شرایط تولید برق را با مشکل مواجه کرده که برای خروج از پیک مصرف و مدیریت شبکه، قطعی برق صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

هنوز به پیک مصرف نرسیده‌ایم که قطعی داریم

توکلی کجانی افزود: برنامه قطعی برق در کشور به دلیل شبکه توزیع نیست بلکه به علت کمبود تولید است که به صورت سراسری اجرا می‌شود و در شهرستان ری نیز بر اساس برنامه اعلام شده از سوی شرکت توانیر و مرکز دیسپاچینگ به شرکت توزیع برق استان تهران محدودیت مصرف برق اعمال می‌شود که در برخی از نقاط شهرستان قطعی برق دو مرحله‌ای داشتیم.

بیشتر بخوانید:

برق قطعه؛ صدا میاد؟!

فرماندار ویژه ری با اشاره به قطعی برق در شهرری گفت: این موضوع به صورت جدی مورد بررسی و از برق استان، انتشار جدول قطعی برق به صورت مشخص در شهرستان پیگیری شده تا شهروندان در جریان قرار گیرند.

معاون استاندار تهران عنوان داشت: با توجه به اینکه در فصل گرما قطعی برق شرایط سختی را به وجود می‌آورد، از تمامی شهروندان درخواست می‌شود ضمن شکیبایی و در نظر گرفتن صرفه جویی در ساعات پیک مصرف، در صورت مشاهده استخراج غیرقانونی رمز ارزها، موارد را به اداره برق شهرستان ری اطلاع دهند تا با تلاش نیروهای اداره برق و همراهی مردم، ساعات قطعی برق کاهش یابد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس