کد خبر 1221453
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
صنعت همانقدر مهم است که دربی مهم بود/ استقلال از لیگ پا پس نکشد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلالی‌ها تا آخرین لحظه هم نباید از لیگ پا پس بکشند و باید مقابل همه تیم‌ها با تمام قدرت به میدان بروند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در دیداری معوقه مربوط به هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر در آخرین ساعات دوشنبه به مصاف صنعت نفت می‌رود و این دیدار از آنجایی بسیار مهم است که شاگردان مجیدی می‌توانند با کسب امتیاز از این بازی به رده سوم بازگردند.

اکبر کارگر جم پیشکسوت آبی پوشان در خصوص این بازی گفت: تک تک دیدارهای باقی مانده در لیگ برتر برای استقلال مهم است و به نظر من آنها باید باور کنند که قادر به کسب پیروزی در هر ۹ بازی باقی مانده تا پایان لیگ هستند. ۲۷ بازی پیش روی آبی پوشان است و آنها باید حداکثر امتیازات ممکن از این ۲۷ امتیاز را بگیرند، حتی اگر قهرمان نشوند. تنها در این صورت است که هواداران می‌توانند با قهرمان نشدن هم کنار بیایند.

وی افزود: امروز دیدار با صنعت نفت همان قدر مهم است که دیروز دیدار با پرسپولیس مهم بود و آبی پوشان حق این را ندارند که این حریف را دست کم گرفته و فریب نتایج اخیر آن را بخورند. صنعت نفت در آبادان می‌تواند برای هر تیمی خطرناک باشد و امتیاز بگیرد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ مصرف بعضی بازیکنان استقلال تمام شده است

مدافع پیشین آبی پوشان بیان داشت: با اینکه رفته رفته به انتهای فصل نزدیک می‌شویم، هنوز آن انسجام لازم در خط دفاعی استقلال به چشم نمی‌خورد و من امیدوارم این ناهماهنگی که در بعضی از بازی‌ها تبدیل به پاشنه آشیل می‌شود هرچه زودتر رفع شود. به خصوص اگر قرار باشد ما در آسیا با الهلال دیدار کنیم، باید با سرعت بیشتری این هماهنگی ایجاد شود. خط دفاعی ما در حالی هنوز به انسجام لازم نرسیده که بهترین مدافعان را داریم و اگر نفر به نفر آنها بررسی کنیم، می‌بینیم که هر کدام شان از بهترین مدافعان لیگ هستند.

کارگرجم در ادامه تصریح کرد: مدیریت باشگاه باید از هم اکنون نیم نگاهی هم به تمدیدی های پایان فصل و البته جذب بازیکنان مورد نظر برای فصل آینده داشته باشد. چون همانطور که اشاره کردم ما بعد از لیگ باید در یک آوردگاه بسیار مهم به میدان رفته و مقابل حریفی پر قدرت و تقویت شده مثل الهلال بازی کنیم. بازی که در صورت عبور از آن با پیروزی، شانس رسیدن تا فینال بازی‌ها را هم پیدا خواهیم کرد.

پیشکسوت آبی پوشان تاکید کرد: چشم امید همه هواداران استقلال به لیگ قهرمانان آسیا است و تیم مدیریتی این باشگاه امروز وظیفه بسیار خطیری برای حفظ اسکلت تیم و جذب چند بازیکن در راستای تقویت آن به منظور مقابله با الهلال دارند. امیدوارم اتفاقاتی که در گذشته‌های نه چندان دور و در زمان شفر برای استقلال افتاد، تکرار نشود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شبنم IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    0 2
    ششتقلال بیاد جلو
  • م ر IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    1 0
    چرت پولیس بیا عقب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس