درگیری رسانه‌ای حریفان استقلال و تراکتور در عربستان بالا گرفت

باشگاه الهلال عربستان بعد از قهرمانی در لیگ این کشور، پیام تمسخرآمیزی را در کنایه به تیم النصر منتشر کرد.

به گزارش مشرق، الهلال و النصر دو باشگاه عربستانی هستند که از گذشته با هم رقابت شدیدی داشته و این رقابت در هفته‌های اخیر به شکل دیگری شدت گرفته است.

زخم اختلافات النصر و الهلال بر سر جذب «تالیشکا» مهاجم برزیلی باشگاه گوانگژو چین تازه شد. در حالی که الهلال مذاکرات جدی با این بازیکن داشت و در آستانه امضای قرارداد با وی بود، تالیشکا به یکباره سر از تیم النصر درآورد. الهلالی ها که از رقیب خود رو دست خورده بودند، با انتشار آمارهای این بازیکن در گوانگژو نسبت به این خرید النصر طعنه زدند.

بیشتر بخوانید:

الهلال قهرمان لیگ حرفه‌ای عربستان شد

النصری ها در واکنش، فیلمی از تالیشکا با در دست داشتن لباس النصر منتشر کردند؛ در حالی که این بازیکن در حال تماشای تلویزیونی یکی از بازی‌های الهلال بود و با خنده گفت: «من النصری هستم». باشگاه النصر در کنار این فیلم نوشت: «آمار بازیکن مشخص است».

این اقدام باشگاه النصر بدون پاسخ نماند و الهلالی ها بار دیگر خرید جدید تیم رقیب را به تمسخر گرفتند. باشگاه الهلال شب گذشته و بعد از قهرمانی در لیگ عربستان با انتشار پیامی نوشت: «با چه چیزی شروع کنیم؟ تعداد قهرمانی‌هایی که ۶۲ شدند یا قهرمانی‌های لیگ عربستان که ۱۷ تا هستند؟ اولویت با کدام است؟» الهلال از عدد ۶۲ که کنایه‌ای است به آمار تالیشکا و النصر، استفاده کرده‌اند.

درگیری رسانه‌ای حریفان استقلال و تراکتور در عربستان بالا گرفت

بازیکنان الهلال حتی در جشن قهرمانی خود پیراهن‌هایی با شماره ۶۲ که بیانگر تعداد کل قهرمانی‌های این باشگاه است را در دست و بر تن داشتند.

تیم فوتبال الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حریف استقلال ایران است. النصر هم در این مرحله با تراکتور ایران دیدار می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس