کد خبر 1221132
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۳/۰۲

امروز سهامداران شرکت‌های ایران مرینوس، سرمایه‌گذاری توسعه صنایع سیمان و لیزینگ رایان سایپا در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سیمان ساوه و پتروشیمی تندگویان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۲۰هزار و ۴۲۰واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۰۷هزار و ۷۹۷واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۳میلیارد و ۸۹۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۹میلیارد تومان در بیش از ۲۷۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های ایران مرینوس، سرمایه‌گذاری توسعه صنایع سیمان و لیزینگ رایان سایپا بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های واسپاری ملت، سیمان هگمتان و معادن منگنز ایران بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۱۰۸میلیون ورقه به‌ارزش ۲هزار و ۶۳۹میلیارد تومان در ۱۲۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۷۲واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۵۰۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سیمان ساوه، سرمایه‌گذاری سبحان و پتروشیمی تندگویان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های توکا رنگ فولاد سپاهان، شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان و فولاد هرمزگان جنوب بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس