کد خبر 1220861
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۶
تظاهرات پرشور مردم عراق در حمایت از مردم فلسطین+تصاویر

شهرهای عراق از روز قدس تا امروز شاهد تظاهرات همبستگی با مردم فلسطین بوده، البته بعلاوه تظاهرات بغداد و بصره، دو شهر مقدس نجف اشرف و کربلای معلی شاهد تظاهرات گسترده بود.

به گزارش مشرق، شهرهای عراق از روز قدس تا امروز شاهد تظاهرات همبستگی با مردم فلسطین بوده، البته بعلاوه تظاهرات بغداد  وبصره، دو شهر مقدس نجف اشرف و کربلای معلی شاهد تظاهرات گسترده با حضور روحانیت، بانوان، جوانان، وبزرگان عشایر بود.

متاسفانه بعضی از خبرگزاری ها و کانال های خبری، خبر حمله چند اغتشاشگر به کنسولگری جمهوری اسلامی در کربلای معلی با تصویر منتشر کردند اما تظاهرات نجف و کربلا در حمایت از مردم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی را منعکس نکردند. 

قابل توجه است که اغلب شعارها وفریادها در رابطه با محور مقاومت و تبعیت از دو سید عزیز وپر افتخار آیات عظمی خامنه ای و سیستانی بوده است.

تصاویر زیر مربوط به تظاهرات نجف اشرف و کربلای معلی است.

تظاهرات پرشور مردم عراق در حمایت از مردم فلسطین+عکستظاهرات پرشور مردم عراق در حمایت از مردم فلسطین+عکستظاهرات پرشور مردم عراق در حمایت از مردم فلسطین+عکستظاهرات پرشور مردم عراق در حمایت از مردم فلسطین+عکستظاهرات پرشور مردم عراق در حمایت از مردم فلسطین+عکستظاهرات پرشور مردم عراق در حمایت از مردم فلسطین+عکس

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس