ماجرای ازدحام در یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون/توصیه به ۷۰ ساله ها

سخنگوی وزارت بهداشت، در ارتباط با ویدئوی منتشر شده از یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون در تهران، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری، گفت: تصاویر منتشر شده از یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در تهران مربوط به اولین روز آغاز به کار این مرکز بوده که افراد برای تزریق واکسن بدون رعایت نوبت سنی مراجعه کرده بودند.

وی افزود: همکاران دانشگاه علوم پزشکی ایران تمامی ایستگاه‌های تزریق این مرکز را شامل ۱۱۰ ایستگاه در دو بخش مردان و زنان راه اندازی کرده و شرایط را کنترل کردند.

لاری ادامه داد: از امروز واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال نیز آغاز می‌شود و تمام افراد بالای ۷۰ سال باید در سایت salamat.gov.ir ثبت نام کنند تا پیامک نوبت دهی برای آنها ارسال شود.

وی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در معاونت بهداشت، محل و زمان دقیق واکسیناسیون کرونا به هر فرد به وسیله پیامک اطلاع رسانی می‌شود و حضور افراد در مراکز مربوطه فقط بر اساس پیامک نوبت دهی خواهد بود و افرادی که بدون نوبت مراجعه کنند، پذیرش نمی‌شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علیرضا مظلومیان IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    جوک نگید. پدرم رو چهارشنبه بردم واکسن زد. اینترنتی ثبتنام کردم ، بعد رفتم خانه سلامت محل ، دیدم اطلاعیه زده برید فلان جا واکسن بزنید رفتم اونجا گفت همین الان سالمندتون رو بیار واکسن بزنه ، پدرم تو ماشین بود بردمش واکسنش رو زد و برگشتیم ، به همین راحتی . اونجا مثلا فردی اومد گفت متولد 1328 بود به او هم اجازه دادند واکسنش رو بزنه.شاید یه متولد 1330 یا بالاتر هم میرفت واکسنش رو میزد. دانشجوهای زیادی هم اونجا بودند که میخواستن واکسن بزنند بدون رعایت فاصله اجتماعی و راه ورود به سالن رو هم بسته بودند احتمالا داشجوهای پزشکی بودند .لطفا پیگیری کنید ، قضیه چیست؟ آدرس محل واکسیناسیون ، تبریز کوی دانشگاه خوابگاه دانشجویی . اگه سوالی بود ایمیل بفرستید. با سپاس
  • رضا IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    تو همون مرکز که مخصوصا بخاطر خبری شدن و اسم در کردن این اتفاق افتاد .اتفاق بدترش اینه که تمام سرپرست ها که شرایط سنی لازم را ندارند از رانت استفاده و واکسن زدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس