کد خبر 1220385
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰

به گزارش مشرق سعید جلیلی در توئیتی نوشت: پولهایی که بانکها از مردم جمع آوری و با آن اقدام به بنگاه داری از طریق خرید املاک و ... می کنند؛ از مهم ترین مصادیق سوداگری است.

نقش دولت اینست که با استناد به قانون؛ تنها اراده کند تا روزانه ۲ هزار میلیارد تومان خلق پول به سمت تولید هدایت شده و در اختیار عده ای زر اندوز قرار نگیرد!

راه حل جلیلی برای سوداگری بانک ها

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    5 0
    بهترین کار ملی کردن بانک هاست. بانک ها تبدیل به ابرقدرت و مافیا های بخش خصوصی شدن. برای سود دادن به سپرده گذاران ، بانک ها حتی به قاچاق هم روی آوردن! باید همونطور که در نیروهای مسلح ، بانک های مختلف در یک بانک تجمیع شدن ، برای بقیه بانک های خرد و جزئی این اتفاق هم بیوفتهو درضمن باید جلوی سپرده گذاری بانک ها پیش همدیگر رو هم بگیرید. باید جلو سپرده گذاری مخفی هم بگیرید.
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    4 0
    خخخخ. چه خوب گفتب دکتر! یه انتقادی شده بود که دولت چرا جلو بنگاهداری بانک ها رو نمیگیره؟ بعد خبرگزاری اصلاحطلب گفته بود مگه دولت به بانک ها اجازه بنگاهداری داده که حالا دولت جلوشونو بگیره؟!!! یعنی جهان 2 دقیقه از این سطح از وقاحت به خاموشی فرو رفت!
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    1 1
    بابا ول کنید موضوع انشاء را. اول ببینید صلاحیت شما تایید می شود بعد برنامه های خودتان را اعلام کنید . همه عالم و آدم می دانند که دولت فعلی بسیار بد عمل کرده است.
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    6 0
    دولت های #شُل و #ناکارآمد نمیخواهیم؛ دولتی #اقتدارگرا میخواهیم.
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      0 4
      دوران محمود احمدی نژاد که مملکت دست خودشون بود..
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    1 0
    چرا مجلس و نهادهای نظارتی جلوی این خیانت بزرگ که هر روز به نابودی بیشتر اقتصاد کشور و فقیر تر شدن هر چه بیشتر مردم منجر می شود را نمی گیرند آی این مسئله یک امر فوریتی نیست امر به معروف کجاست مگر حاکمیت در دست چه کسی است ؟ آیا این مسائل را طراحی شده نمی بینند تا کی مافیای مالی را می خواهید رها کنید سود تضمین شده چه معنائی دارد ؟ چه کسی باید دلال بازی و وسوداگری بانکها را پایان دهد
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    1 0
    چرا کسی به داد این مردم نمی رسد فقر از همین شکل مدیریت ها می آید اگر اسلام عزیز فرموده ربا حرام به همین دلیل است آیا صدای مظلومیت مردم را کسی نیست جواب دهد آقا بانک ها هر روز دارند مردم را بیشتر فقیر می کنند با انواع حیله ها بانک به غارت ثروت مردم اقدام کرده اند آیا دزدی فقط ا ز دیوار مردم بالا رفتن است ؟ ای کاش یک دادرسی برای مردم مظلوم پیدا می شد؟
  • habib IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    1 1
    واقعا نظر كارشناسي بود به به از اين كارشناسان نخبه روزي چن تا صفر بذارن جلو ريال پر ارزش بفرستن تو كار توليد!! حالا چي توليد كنيم دكتر؟ به نظرم همين نظرات كارشناسي هر كدوم دو صد هزار ميليارد قيمتشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس