در عمل ثابت کردیم که رژیم صهیونیستی شکست پذیر است

ابوحمزه سخنگوی گردانهای قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به پذیرش آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: در نبرد غزه در عمل ثابت کردیم که رژیم صهیونیستی شکست پذیر است.

به گزارش مشرق به نقل الجزیره، ابوحمزه سخنگوی نظامی گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز در سخنانی از نقش ایران و محور مقاومت در عملیات نبرد شمشیر قدس قدردانی کرد.

ببینید:

فیلم/ نور افشانی در شهر قدس

وی با بیان این مطلب افزود: ما از نقش بسیار مهم جمهوری اسلامی ایران و همه محور مقاومت در عملیات شمشیر قدس علیه دشمن صهیونیستی قدردانی می کنیم.

سخنگوی گردانهای قدس در ادامه گفت: در عمل ثابت کردیم که رژیم صهیونیستی شکست پذیر است. مجاهدان ما در چند روز گذشته، تل آویو، بزرگترین شهرک صهیونیست نشین را هدف صدها موشک قرار دادند. ما در قول و عمل ثابت کردیم که رژیم صهیونیستی شکست پذیر است.

ابوحمزه خاطرنشان کرد: ما به همه فرزندان فلسطین در همه مرزهای تاریخی آن می گوییم که در هر درگیری و مبارزه با دشمن صهیونیستی در کنار شما هستیم. خون پاک شهدایی که در عملیات شمشیر قدس به زمین ریخته شد، به منزله نیرویی قوی در عملیات آینده ما برای آزادسازی قدس خواهد بود.

سخنگوی گردانهای قدس اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت شرکای ما در این پیروزی بر رژیم اشغالگر صهیونیستی هستند. ما توانستیم تجاوزگری های دشمن صهیونیستی و شهرک نشینیان صهیونیست ضد ملت فلسطین را مهار کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    3 5
    آره از نقابت معلومه.
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    4 2
    ای جانم... رحمةالله علیکم... و علی اعوانکم و علی ارواحکم الطیبیین الشهداءکم...
  • پیمان IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    2 0
    تغییر موازنه قدرت به نفع فلسطین در اراضی اشغالی و تخریب صورت کریح رژیم اسرائیل مهم ترین چیزی چیزی بود که در نتیجه جنگ دوازده روزه و با جهاد کم نظیر گروه های مقاومت و حمایت های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت و همه ملتهای ازاده بدست امد خدارو بابت این پیروزی بزرگ و تاریخی شاکریم ، با جدیت و اعتماد به نفس بیشتر درصدد تقویت اتحاد بوجودامده بین مسلمین عالم هستیم و هم چنین با توکل به خدای احد و واحد درصدد رفع موانع پیش رو و تقویت قوای رزمی خود و جبهه مقاومت هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس