کد خبر 1220162
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰

به گزارش مشرق دکتر اکبر نصراللهی استاد ارتباطات در صفحه اینستاگرامی خود در ویدئویی توضیحاتی درباره پوشش خبری اخبار قتل اخیر نوشت: اخبار قاتلان بویژه والدین قاتل، اگر بدون ملاحظات‌حرفه‌ ای و توجه به تاثیرات مخرب آن بر خانواده و امنیت روحی و روانی فرزندان پوشش داده شود، چه پیامدهایی دارد؟

نظرم را خیلی کوتاه در این مورد گفتم؛ علاوه بر آن، شوخی و ساختن جوک در خصوص این موضوعات مهم را غیرمسئولانه می‌دانم که به عادی شدن خشونت کمک می کند.

اظهارنظر شما در مورد عملکرد رسانه‌ها پلیس و قوه‌قضاییه در این زمینه به هم‌آموزی و هم‌افزایی در این زمینه کمک می‌کند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    18 7
    در حدیث داریم که شادی مومن در چهره او و اندوهش در دل اوست " این حدیث زیبا چقدر جامعه شناسانه و روانشناسانه است. یعنی حق نداریم به خاطر مشکلات شخصی، اوقات کسانی را که با انها مراوده داریم را تلخ کنیم چه برسد به اینکه به خاطر روانی بودن یک نفر، اعصاب 70 میلیون رو داغون کنیم و از ان بدتر به دست خودمان ، چهره ای وحشی از ایرانی به خبرگزاری های جهان مخابره کنیم
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    1 3
    اتفاقا انتشار این گونه اخبار و بررسی عکس العمل جامعه نشان میدهد که سلامت اخلاقی و روابط خانوادگی صحیح بین فرزند-والدین و بالعکس هنوز مستحکم است
  • ناشناس IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    10 1
    به جای این آسمان ریسمان بافتن ها . یک فکری به حال سلامت روانی جامعه بکنبد . خواهشا و لطفا عزیزان مربوطه . برای هر کسی که میخواهد ازدواج کند . یا گواهینامه رانندگی بگیرد و یا در مناصب حساسی که با مردم سرو کار دارد شاغل بشود . تست غربالگری روانی را اجباری کنند . باور کنید . در بعضی از موارد . خانواده ها و خیابانها و مراکز تجمع و ادارات . شده جولانگاه افراد روانی . آن هم با رفتارهای بسیار عجیب و غریب !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس