کد خبر 1220053
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
مربیان

در جدیدترین رده بندی بهترین مربیان فوتبال جهان، پپ گواردیولا در صدر قرارگرفت و ۴ مربی آلمانی نیز در جمع ۱۰ چهره برتر حضور یافتند.

به گزارش مشرق، فوتبال دوستان مرتب در بحث های که با هم دارند در مورد بهترین مربیان کنونی جهان بحث می کنند. نشریه فورفورتو انگلیس به این موضوع جالب با انتخاب ۱۰ مربی برتر کنونی دنیای توپ گرد واکنش نشان داده است.

گزارشگران این نشریه براساس یکسری عوامل به ارزیابی عملکرد مربیان برتر جهان پرداختند که در این حال، پپ گواردیولا در صدر قرارگرفت.

۱۰ مربی برتر یک سال اخیر جهان معرفی شدند +عکس

گواردیولا در صدر

گزارشگران مجله تخصصی فورفورتو برای ارزیابی فنی و دقیق خود عملکرد یک سال اخیر مربیان را در نظرگرفتند و در نهایت بیشترین آرا را به پپ گواردیولا، سرمربی کنونی منچسترسیتی و مربی پیشین بارسلونا و بایرن مونیخ دادند.

پپ در یک سال اخیر همانند گذشته عملکرد خارق العاده ای داشته است. او تیمش را قهرمان لیگ برتر کرده و اکنون در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد.

۱۰ مربی برتر یک سال اخیر جهان معرفی شدند +عکس

رتبه دوم به کونته رسید

دومین رده این رنکینگ جالب به آنتونیو کونته، سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان رسید. وی در پایان فصل جاری توانست جلوی قهرمانی های متوالی یوونتوس را بگیرد و تیمش را به مقام نخست سری آ برساند.

۱۰ مربی برتر یک سال اخیر جهان معرفی شدند +عکس

سیمئونه در رده سوم

دیگو سیمئونه، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید در این رده بندی در رده سوم ایستاد. وی تیمش را اکنون در صدر جدول لالیگا قرارداده و در فاصله یک هفته تا پایان فصل از بیشترین شانس قهرمانی این مسابقات برخوردار است.

۱۰ مربی برتر یک سال اخیر جهان معرفی شدند +عکس

کلوپ، بهترین مربی آلمان ها

نشریه انگلیسی بعد از گزینش این نفرات، در رده چهارم یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول را قرارداد.

کلوپ در سال گذشته تیمش را به مقام قهرمانی لیگ برتر رساند و در ماه های اخیر تیمش را از شرایط نامطلوب به وضعیتی خوب و قابل قبول رساند.

وی در این رده بندی بالاتر از همه مربیان آلمانی ایستاد.

۱۰ مربی برتر یک سال اخیر جهان معرفی شدند +عکس

۴ مربی آلمانی

در جمع ۱۰ مربی برتر جهان از نگاه فورفورتو، فقط کلوپ قرارنگرفت و چهارم نشد. بلکه ۳ مربی آلمانی دیگر به اسامی یولیان ناگلس مان(ار ب لایپزیگ)، هانس دیترفلیک(بایرن مونیخ) و توماس توخل(چلسی) در رده های ۵ تا ۷  نیز جای گرفتند.

۱۰ مربی برتر یک سال اخیر جهان معرفی شدند +عکس

پوچتینو در رده هشتم

در این گزینش همچنین مائوریسیو پوچتینو(پاری سن ژرمن)، جیان پیرو گاسپرینی(آتالانتا) و برندان راجرز(لسترسیتی) در رده های هشتم تا دهم جای گرفتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس