کد خبر 1219932
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
کلیات لایحه رتبه بندی معلمان در این کمیسیون آموزش تصویب شد/ در تلاشیم تا قبل از پایان دولت دوازدهم این لایحه تصویب شود

سخنگوی کمیسیون آموش گفت: لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون به تصویب رسیده و تلاش داریم این لایحه تا پیش از پایان دولت در مجلس تصویب شود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات لایحه رتبه بندی معلمان در این کمیسیون گفت: با هیئت رئیسه مجلس هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا هر چه سریعتر این لایحه به صحن علنی مجلس ارجاع شود.

وی با بیان اینکه قرار است این لایحه به صورت دو شوری در مجلس بررسی شود، ادامه داد: ۱۰ روز به نمایندگان فرستاده داده شده تا نظرات و پیشنهادات خود را درباره لایحه رتبه بندی معلمان اعلام کنند.

نماینده همدان در مجلس درباره اینکه چرا تصمیم گرفته شده است این لایحه به صورت دو شوری بررسی شود گفت: اگر تا پایان دولت فعلی این لایحه به تصویب مجلس نرسد در دولت بعدی باید لایحه ارجاع شود که نمایندگان می‌خواستند این اتفاق نیفتد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه حدود ۱۰ سال است که فرهنگیان منتظر اجرای این لایحه هستند، اظهارکرد: تمام تلاش مجلس این است که تا قبل از پایان دولت فعلی این لایحه در صحن علنی پارلمان به تصویب برسد و اوضاع فرهنگیان سر و سامان پیدا کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    4 15
    بعنوان یک معلم از این واژه پوچ رتبه بندی معلمان مشمئز شدم!!!!!
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    0 0
    دولت بی تدبیروناامیدازسال۸۸دیون من فرهنگی روپرداخت نکرده وباکارت رتبه بندی باروح وروان فرهنگیان هرسال بازی می کنه
  • HR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    0 0
    درآمد معلم ها چند وقت دیگه از دکتر های متخصص هم بیشتر میشه. سالی ۴ بار افزایش حقوق. هرفصل یه افزایش چند ده درصدی با یه عنوان. والله خدا بده شانس. جالبیش اینه که همیشه ناراضی هستن. میگین نه نظرات همین صفحه رو بخونید!!!!
  • معلم IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    0 0
    حاجی اینو که 2ماه پیش خبرشو خوندیم دیراومدی اینم شعاردم انتخاباتی هست ولی نمیدونم معلمان عرضه ای ندارن چونکه اونقد نهضت و سربازمعلم استخدام کردن معلمان واقعی هم انگیزه ندارن دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس