کد خبر 1219874
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
فرجی: بابت اتفاقات دربی شرمنده هستم/ درگیری بین بازیکنان وجود ندارد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مردم و هواداران هر دو تیم با رفتار ما آزرده‌خاطر شدند، عذرخواهی می‌کنم و بابت اتفاقات دربی شرمنده هستم.

به گزارش مشرق، فرشاد فرجی پس از برگزاری جلسه کمیته انضباطی در این خصوص اظهار داشت: جلسه خیلی جامع و کاملی بود، فکر نمی‌کردیم اینقدر جو صمیمی باشد، بیشتر صحبت‌هایی که انجام شد این بود که به ما نشان دهند فوتبال قشنگی‌های خودش را دارد و این چنین برخوردها زشت است. من شرمنده هستم که بابت این اتفاقات اینجا حضور دارم و اگر مردم و هواداران هر دو تیم با رفتار ما آزرده‌خاطر شدند عذرخواهی می‌کنم. 

وی ادامه داد: از آقای غلامپور هم در این جلسه عذرخواهی کردم. این هجمه‌هایی که ایجاد شد تا این حد نبود و امروز آقای حسن‌زاده سعی کردند راهکار نشان دهند و ان‌شاءالله از این به بعد چنین رفتارهایی از ما نمی‌بینید و بابت حرکاتی که در دربی پیش آمد ناراحت هستم و عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم چنین صحنه‌هایی دیگر نبینیم.

بیشتر بخوانید:

غلامپور: بابت حرکتم در دربی عذرخواهی می‌کنم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه در هفته‌های پایانی لیگ ممکن است تنش بین هواداران تیم‌هایی که در کورس قهرمانی هستند به وجود بیاید، خاطرنشان کرد: قطعا این فشارها روی بازیکنان وجود دارد ولی هواداران سعی کنند یک آرامشی برای تیم‌هایشان به وجود بیاورند تا بازیکنان بتوانند با آرامش تمام توان فنی‌شان را نشان دهند. کری‌خواندن خوب است ولی در حد متعارف باشد و به بی‌ادبی و بی‌اخلاقی منجر نشود. همه بازیکنان با هم رفیق هستند و در زمین رقابت می‌کنند. 

فرجی در خصوص تنش‌ و درگیری‌هایی که در بازی‌ها بین بازیکنان وجود دارد و در برخی مواقع الفاظ نامناسبی هم به کار می‌برند، تصریح کرد: درگیری بین بازیکنان نیست، از بیرون شاید بد جلوه داده شده است. نه درگیری است و نه بی‌احترامی، حساسیت بازی بالاست و این مسائل هم تا حدی بد نیست ولی نباید بیش از حد ادامه پیدا کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 1
    درود بر مکتب مردمی پرسپولیس.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس